• 7 michelingodingar

Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)

Vi är några tjejjer som hängt ihop ett tag men många har nu lämnat tråden och jaa det har liksom blivit lite döttDrömmer så nu vill vi få in flera medlemmar i våran tråd som vi kan få lära känna

här snackas det om ALLT inte enbart bebisprat utan verkligen om allt mellan himmel och jord , familjen,barnen,relationer,väder och vind,fritid ja allt som man kan tänkas vilja dela med sig av

En viktig sak vill du hänga på så är du mer än gärna välkomen men här gäller det "ge och ta" alltså så skriver man inte enbart om sitt UTAN man ger alla andra oxå respons det är något man upplevt i många trådar att många bara skriver om sitt och vissa får massor av respons medans andra inte får så mycket som ett hej!! men är du med på det så HÄNG PÅ

välkommna in jag hoppas vi blir mååånga  som samlas här Solig

• Svar på tråden Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
  • Xgirl83
    Madde: Men vännen, vad hemskt! Jag sitter helt sänkt här pga det, tyckte det lät så otroligt tragiskt och obehagligt!! Usch och fy... Vad jobbigt att du är ensam hemma med Julius.

Zandra: Jaså, varför får du ny mobil, eller är det att ni ska köpa en till dig med? Vad schysst att han får en grym mobil! Jag skulle också haft en ny.

Nej ska försöka gå och sova lite, fick lite ångest nu pga det här med självmordet, knäpp man är! Hoppas jag slipper mardrömmar som jag hade i natt.
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Madde01

Antar att dom sätt själva händelsen, då filmen fortfarande cirkulerar på nätet, folk vill lixom inte sluta sprida den... Fruktansvärt detta.. Och att folk triggade upp han så otorligt på forumet, det är helt sjukt.. Det var lixom ingen som ingrep o ringde polis.. Hade dom inte suttit där o sagt att "du vågar aldrig" och sådanna grejer i stället för o ringa så skulle det kanske inte hunnit gå så långt lixom.. Kan inte sova heller pga. allt detta.. Ska iaf försöka mig på det snart..

• Madde01

tack för alla värmande ord från er o sorry för egoinläggen.. Vet ej vem jag ska prata med som inte är mera berörd än mig ...

• Pilea
    Madde01 skrev 2010-10-11 22:35:27 följande:

Antar att dom sätt själva händelsen, då filmen fortfarande cirkulerar på nätet, folk vill lixom inte sluta sprida den... Fruktansvärt detta.. Och att folk triggade upp han så otorligt på forumet, det är helt sjukt.. Det var lixom ingen som ingrep o ringde polis.. Hade dom inte suttit där o sagt att "du vågar aldrig" och sådanna grejer i stället för o ringa så skulle det kanske inte hunnit gå så långt lixom.. Kan inte sova heller pga. allt detta.. Ska iaf försöka mig på det snart..

På Aftonbladet står att polisen larmades 13:44 o att dom var på plats 14:05 o att det då var försent o att folk inte riktigt förstod att det var på riktigt. 
    Men att folk ens vill se, ja dom lär ju ångra sig! 

Ja, bäst att du försöker sova! 
    Alve 060129 Tyra 071019 Max 100410
  • Xgirl83

Du får vara hur "ego" du vill!! Skriv på bara.

• Pilea

Natti natti, nu går jag o lägger mig!

Kramisar! 

Alve 060129 Tyra 071019 Max 100410
  • Xgirl83

En sak jag inte fattar - det där jäkla Flashback-forumet, VARFÖR ligger tråden kvar, de har t o m det som nyhet på startsidan med länk till tråden??? Det intrycket jag fått av det forumet förut verkar stämma... Och hur kan folk sitta och fortsätta sprida en sådan video??

Nej, sängen var det..

• Madde01
    Pilea skrev 2010-10-11 22:42:48 följande:
    På Aftonbladet står att polisen larmades 13:44 o att dom var på plats 14:05 o att det då var försent o att folk inte riktigt förstod att det var på riktigt. 
    Men att folk ens vill se, ja dom lär ju ångra sig! 

Ja, bäst att du försöker sova! 
    Ja, det borde dom göra.. Läste lite i början av tråden nu i efter hand lixom, det är helt ofattbart hur folk beter sig, hotar man att ta sitt liv är det väl ändå ett rop på hjälp.. som en skrev "När ska du göra det då? Har lite bråttom till jobbet" elr vad det stod.. Han lär ångra sig stort!!
    Xgirl83 skrev 2010-10-11 22:46:11 följande:
    En sak jag inte fattar - det där jäkla Flashback-forumet, VARFÖR ligger tråden kvar, de har t o m det som nyhet på startsidan med länk till tråden??? Det intrycket jag fått av det forumet förut verkar stämma... Och hur kan folk sitta och fortsätta sprida en sådan video??

Nej, sängen var det..
    Nej det är också något som är helknäppt, att dom inte tar bort tråden.. Räcker det inte med det lidande familje får ta lixom..
  • Ain

Nejmen vad hemskt! Skrev de verkligen och pushade honom att göra det? Ja, det är väl lite ra humor där inne, och jag antar att det var en hel del som är ganska omogna som liksom inte fattade vad det kunde fa för konsekvenser. Men riktigt obehagligt ända...

Vad jobbigt för dig Madde

Ska isäng nu. Blev en till ganska intensiv dag da vi akte till barnläkaren med Benjamin. Han har obstruktiv bronkit sa han far inhalera en sprej nu, och verkar redan sova lite bättre idag. Markus köpte ocksa en luftfuktare.

Godnatt!

• lunaria
    madde: skriv så mycket du önskar, bara bra det. jag har inte gått in på forumet eller liknande, skulle nog bara gråta, det är så hemskt!! trodde de skulle ta bort videon och tråden såklart .

x-girl:han måste skaffa abonnemang på 3 o då får man grats mobil med så då passar vi på att skaffa en flashig till mig . denna ska jag ha sen: http://www.tre.se/Privat/Mobiltelefoner/Mobiler/Sony-Ericsson-X8/?keep=true

ain: men stackars benjamin, är han så krasslig .  nu får han krya på sig!! sa läkarn ngt om när sån där bronkit släpper??
Svar på tråden Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)