• ius lexis

Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.

Som rubriken lyder Glad

• Svar på tråden Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.
  • GreatMaffian

Nej, jag står nog fortfarande fast i att Styrbjörn är nog fulast.. Bertil är väl heller ingen storfavorit.. sen är jag nog lite allergisk med namn som hampus & rasmus... Ja just de, sådana namn som slutar på Y så som Conny, Jimmy, Tony.. osv
    Åslög vad det någon som skrev haha
    - Åååååssslöööööööög, kom in & ät nu! hahaha!! 

• TrailerTrash

Tindra,liam och liknande namn gillar jag inte
    Men ännu värre är när folk slänger in lite bokstäver i namnen,typ Liham Thindra,Chevin,Cazzandrha  *ryser*

• CHARLATAN

namn som malin, anna, sara, karin, erik, johan, david.

may your organs fail before your dreams fail you
  • Linnlimpan

Namn som jag anser är skitfula och low-class-white-trash:

Liam, Kevin, Noel, Mio, Milo, Tindra, Vilja.
    Och sedan alla sagan om ringen- inspirerade namn... *kräks* Legolas, t.ex. Fruktansvärt.

Och så finns det sjukt fula gamla gubbnamn.
    Styrbjörn, Sigurd, Sigvard, Bert, Evert, Måns, Otto, Melker, Birger...

Och tantnamn, som Hilda, Hilma, Berta, Berit, Hedvig, Gunlög, Åslög, Gunborg, Ursula, Ulrika, Ingeborg... 

Håller även med  om att det inte är fint med H och Z inslängda i namn, som Thindra t.ex. Även det white trash:igt.

• Javacea

Folk som döper sina barn till "häftiga" namn är så jävla WT. Även hårdrocksinspirerade namn. Är själv hårdrockare men skulle aldrig döpa min unge till Ozzy, Lucifer, Lilith, Halford etc.

• Skogsflikkan
    GreatMaffian skrev 2011-01-27 18:32:59 följande:
    Nej, jag står nog fortfarande fast i att Styrbjörn är nog fulast.. Bertil är väl heller ingen storfavorit.. sen är jag nog lite allergisk med namn som hampus & rasmus... Ja just de, sådana namn som slutar på Y så som Conny, Jimmy, Tony.. osv
    Åslög vad det någon som skrev haha
    - Åååååssslöööööööög, kom in & ät nu! hahaha!! 
    Vi är helt på samma bana vad gäller Styrbjörn :D
Svar på tråden Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.