Inlägg från: Happiness10 |Visa alla inlägg
  • Happiness10

Köpa barnvagn på blocket?

Hej
    Hade en Teutonia som jag sålde eftersom min lilla dotter var för liten för sitt delen så jag sålde den och köpte en Bugaboo Bee +.
    Tycker nu att den är lite öppen och kall. Funderar att köpa en ny vagn men är inte hundra om jag ska köpa från butik eller blocket.
    Vad ska man tänka på ? Orkar inte göra ett felköp igen...
    För övrigt så ångrar jag att jag sålde min teutonia för den var ju så fin ändå...

• Svar på tråden Köpa barnvagn på blocket?
  • Happiness10

tack
    =)
    ska kolla vidare på blocket...är nog ändå lite rädd att köpa eftersom många har sagt till mig att jag inte får ngn garanti då  jag köper på blocket...så det kan bli dyrare i längden...
    vet ej...

• Happiness10

har varit runt och kollat efter ny vagn och det är så att jag behöver en rejäl vagn till vinter ,,,
    men den ska gärna svängbara hjul fram....
    har kollat på emmaljunga nitro  men tycker att den är lite klumpig...tittar även tillbaka på Teutonia fun o cosmo...
    har svårt att bestämma mig...

• Happiness10

jaha...ok...
    min dotter är nu 8 1/2 månad gammal...
    Så det är inte att rekommendera att köpa second hand barnvagn? :S
    då kanske man kan råka ut för en vagn som går sönder efter ett tag o då står man där utan garanti.....

• Happiness10

Tack för info. jag kollade på den men jag tycker inte om att 3-hjul barnvagnar. Eftersom jag brukar hänga min skötväska så är det lättare för den att välta...
    Vet ngn vad det kan kosta att rep. en vagn om man inte har garanti?

Svar på tråden Köpa barnvagn på blocket?