• Saga09

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Mår lite illa idag.. har även en del menssmärtor :( kanske är det mensen som är på gång iallafall...

Älskade Saga 090908
  • Saga09

En fråga om någon vet ; de senaste månaderna har jag haft en lutealfas på 11 dagar vilket är idag? Borde BIM ha varit idag då? Nu blev jag förvirrad....

Älskade Saga 090908
  • Saga09

BIM idag då - tempen går inte ner men testet hånskrattade ett EJ GRAVID på mig så det känns sådär.... antar att det rör sig om en dag eller så innan tempen gör sin störtdykning då Rynkar på näsan

Älskade Saga 090908
  • Saga09
    lovelyangel82 skrev 2012-08-06 08:12:36 följande:
    Kissade du på den eller doppade du i 20 sec?

Du de är inte kört förrän tant röd kommer., för tempen visar annorlunda.. Tagit de andra testen?

Kissat något under natten? Sådant kan
    Påverka!9
    Doppade den i 20 sek,
    Har ej varit uppe och kissat inatt så nej det är inget sånt.

Tog ett test från TL med och där syns det nåt men de testerna är ju numer kända för att ge spöktest så dessa kommer jag ALDRIG att använda mig av igen Rynkar på näsan
    Älskade Saga 090908
  • Saga09
    Du och Jag ver2 skrev 2012-08-06 08:38:39 följande:
    Saga, fast om det är så att du får svaga streck och tempen är hög och OM mensen kommer om nån dag så är det nog ett tidigt mf du haft och inte fel på testen. Deras är så känsliga så de visar ganska tidigt... Men nu håller vi tummarna för att det blir ett fint plus imorn! Om du har tr L stickor kvar så skulle jag (testoman som man är ) ta ett på em, jag har fått starkare på em än morgonen, en del har så!
    Har fått utslag på dem i ett par dagar nu....
    Får väl bara vänta - fler test har jag inte nu så jag får väl köpa sen  om mensen inte dyker upp..
    Älskade Saga 090908
  • Saga09

Under forumbilder i mitt galleri ( de 3 första ) är från idag... tycker det är svårt att se om de blir starkare men jag tycker att om det inte vore nåt skulle man inte se ett smack...

Nej det är nog som sagt bara att vänta nu - tempen ligger ju iaf högt så....

Älskade Saga 090908
  • Saga09

Jaha ja.. nu börjar det.. lite brunt på pappret.. jag fattar inte.. tempen ska ju gå ner före? Uppenbarligen går det inte att lita på ett skit längre  fy vad besviken jag är

Älskade Saga 090908
  • Saga09

Falskt alarm? Kom bara pyttelite på pappret en gång och nu inget mer? Mår sjukt illa, känner mig yr och magen är helt spänd - kan ju lika gärna vara pms symptom men hade det varit som det brukar på BIM vore det vara full fart redan... håller tummarna att mensen håller sig borta iallafall då.

Älskade Saga 090908
  • Saga09

Min dipp kommer alltid 1-2 dagar före mensen med undantag för förra månaden :(

Älskade Saga 090908
  • Saga09

Fortfarande ingen ordentlig tempdipp här... känns som mesen ska komma hela tiden men än så länge inget....

Älskade Saga 090908
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*