*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Mår lite illa idag.. har även en del menssmärtor :( kanske är det mensen som är på gång iallafall...
Mår lite illa idag.. har även en del menssmärtor :( kanske är det mensen som är på gång iallafall...
En fråga om någon vet ; de senaste månaderna har jag haft en lutealfas på 11 dagar vilket är idag? Borde BIM ha varit idag då? Nu blev jag förvirrad....
BIM idag då - tempen går inte ner men testet hånskrattade ett EJ GRAVID på mig så det känns sådär.... antar att det rör sig om en dag eller så innan tempen gör sin störtdykning då
Under forumbilder i mitt galleri ( de 3 första ) är från idag... tycker det är svårt att se om de blir starkare men jag tycker att om det inte vore nåt skulle man inte se ett smack...
Nej det är nog som sagt bara att vänta nu - tempen ligger ju iaf högt så....
Jaha ja.. nu börjar det.. lite brunt på pappret.. jag fattar inte.. tempen ska ju gå ner före? Uppenbarligen går det inte att lita på ett skit längre fy vad besviken jag är
Falskt alarm? Kom bara pyttelite på pappret en gång och nu inget mer? Mår sjukt illa, känner mig yr och magen är helt spänd - kan ju lika gärna vara pms symptom men hade det varit som det brukar på BIM vore det vara full fart redan... håller tummarna att mensen håller sig borta iallafall då.
Min dipp kommer alltid 1-2 dagar före mensen med undantag för förra månaden :(
Fortfarande ingen ordentlig tempdipp här... känns som mesen ska komma hela tiden men än så länge inget....