• Saga09

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Planerar smått 14 skrev 2012-08-25 10:42:21 följande:

Hade sån ordentlig ÄL värk inatt så nu tror jag kroppen är på banan igen, tempen ökade idag också, flytningran stämmer och tappen också så nu jäklar.
    Trodde det var kört denna månad, men nu så.

Saga: Jag förstår dig, ibland lessnar man för det blir ändå ingen bebbe fast man tempar, använder stickor, kör vid rätta dar och det kanske är just det som är framgångsreceptet för alla säjer att man blir med bebbe när man slappnar aaaaaaaaaav Solig

Ah så skönt att det känns som det ska nu Glad

Ja jag blir bara så trött... har en svag molande värk hela tiden och har så haft i nästan en vecka nu ju.. men aldrig själva ÄL smärtan... tempen steg med 0.1 imorse iallafall
  • Saga09

Mäh började seriöst att tro att termometern fastnat... 36.5 idag igen..

Tog tempen igen nu när jag vaknade om bara för att se och då låg den på 36.8 så då är det iallafall inget fel på den.....

Känns bara lite oroväckande att ligga sådär precis ovanför coverline.. behövs inte mycket för att man ska hamna under..

• Saga09

Känner mig sjukt svullen idag.... phu...

Tror nog iaf att ÄL har varit då.... har ju varit så himla kluven eftersom tempen legat som den gjort... men nu börjar det ju närma sig BIM så.... får nog inse att det hänt Flört

• Saga09
    Planerar smått 14 skrev 2012-08-27 23:40:22 följande:

Härlig ökning på tempen idag

Väntar på ökning av tempen nu så jag kan få kryss imorrn.
    Ja tack det var skönt att se.
    Ligger ju kvar idag med så det verkar ju bra än så länge Flört

Hoppas att tempen gått upp för dig med idag
  • Saga09

Vaknade och klev upp och drabbades av ett otäckt illamående... usch.

Hemma med VAB idag med eftersom dotterns förkylning aldrig verkar bli bättre.. så rätt skönt att vara hemma när man själv mår lite illa...

• Saga09

Idag steg tempen ytterligare.. vet nu inte om det beror på en infektion i kroppen endast eller om det är normalt.. fick en vit plupp idag för jag tog tempen 10 min tidigare.. snacka om att det är känsligt..

• Saga09

Tog testet iallafall och det visar nåt svagt.. jag vet inte. Det drar lite i magen och brösten känns lite ömma men jag har blivit lurad förut så jag tänker inte tro att det är nåt. Nu när jag är förkyld kommer temoen garanterat ligga kvar högt och om max 2 dagar kommer mensen..

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*