*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Och där kom mensen :(
Och där kom mensen :(
Åh, superstarkt plus på äl idag så kvällen är räddad ;p Fuskat himla mycket med tempningen pga galet hektiskt liv just nu (föder upp får och lammningen började i påskas, har en 110 tackor som ska få lamm, puh :D ) så HOPPAS inte äl varit redan, men då borde ju inte ältestet varit så starkt ännu. Fått progesteron nu så nu HOPPAS vi på denna månad!!!
Stigande temperaturer så äl var säkert onsdagkväll när jag hade värk en stund. Hade ttyvärr inget myspys med mannen innan, dock timmarna efter så hoppas det räcker så....
Håller tummarna Miapia!!!! :)
Sjunkande temperatur så bara mens att invänta :( Varför vill det inte ta sig denna gång? Inte denna gång heller, trots extra progesteron. Har inte förlängt cykeln nämnvärt heller :(
mens här :(
Hej tjejer!
Har en fråga! Förra cykeln var ju första månaden jag fick extra progesteron pga kort cykel. Cykeln förlängdes med 6 dagar till perfekta 28 dagars cykel. Idag är jag på dag 10 efter första mensdag, och får fullt utslag på äl-testet!! Det innebär äl dag 10-12 vilket är upp till 6 dagar tidigare än vanligt.... Är det ok, normalt? Nån som vet? Och är det negativt nånstans att få tidig äl i cykeln?