Vi 4 skrev 2013-02-12 18:19:58 följande:
Älva, men tempen är ju fortsatt hög, det kan absolut skifta lite och du är långt från cover line! Och det är ju ännu så tidigt att halten inte hunnit öka så mycket än. Håller mina tummar!
Jag kan inte hjälpa att jag får panik

. Skulle helst vilja ligga under täcket och kliva upp efter helgen om jag klarar att passera testdagen på fredag. Det där med testdag verkar variera mycket från klinik till klinik dessutom, så jag vet inte vad som är min egentliga "BIM"-dag heller.
Vad räknas som tidigt och vad räknas som "normal" testdag för en 5-dagars blasto?
greeneyes skrev 2013-02-12 10:38:11 följande:
Älva: Åh nej, vad jobbigt för dig, jag förstår att du känner dig orolig men försök hålla hoppet uppe.
Det behöver ju inte betyda något, kan ju vara att kroppen stabiliserar tempen efter medicinerna bara, du sa ju själv att du aldrig haft så hög temp tidigare. Så länge inte testerna blir svagare är det säkert ingen fara. *skickar en kram*
Jag tar ju progesteron vaginalt nu också så det kan säkert göra tempen högre. Nu ser jag ett litet mönster som liknar min förra gravidkurva där tempen gick ner i en svacka lite för att sedan stiga. Det ger mig lite hopp nu när jag greppar efter halmstrån.
kanske 4a skrev 2013-02-12 16:59:45 följande:
Usch vad jobbigt, kan du lägga ut bilder så vi får se? kram
Alltså jag har ju använt mig av dels de billiga känsliga stickorna "One Step" med 10 mIU och de visar fasen knappt något. Sedan hade jag köpt en 2-pack lite lyxigare variant som heter First Respons. De ska ge utslag redan 6 dagar inan BIM. Det är dessa två som är helt lika i strecken. (för de syns i alla fall). Det digitala tog jag på söndag 14 dagar efter ÄP och 9 dagar efter ET.
Jag kan fota dem tillsammans senare, den ena har gulnat lite i displayen men jag tycker att de håller färgen väldigt bra.
Kan säkert variera med koncentrationen kiss också, då jag dricker mer vatten än vanliga fall.