*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Greeneyes: jag är i v.5+4 idag. Vet att det är väldigt tidigt än. Men tester ger mig på något sätt ett litet lugn (om de visar vad man vill se). Började med att ta min näst sista billiga sticka och strecket började visa sug redan då den var i muggen. Styrkan var så gott som lika starkt som kontrollstrecket :)
Därefter tog jag det superkänsliga First Respons och teststrecker kom upp direkt och blev flera gånger starkare än kontrollen.
Efter det kände jag att jag vågade mig på det digitala som nu visade 3+. Det känns mycket mer lugnande nu för en stund eller så till nästa gång det kommer mer brunt på pappret.
Den här berg och dalbanan är så otroligt jobbig.
Älva, till dig som gillar tester Jag bör vara v5+1 räknat efter äl. Hade lite sen äl, troligtvis pga missfallet, så skulle man utgår från mens/missfallsstart blir det för långt.
Fortfarande starka tester men har dagligen brunt när jag torkar mig. Inga tydliga gravsymptom. Gråter mycket och känner att det inte kommer gå bra. VUL på måndag och ett nytt hcg-prov nu på torsdag.
Tog ett hcg förra veckan på torsdag och det låg på 2639. Bra nivå enligt BM. Men nu har det gått ytterligare 5 dagar och jag har hunnit oroa mig mer. Gråter ofta och är sorgsen hela dagarna. Njuter inte av mitt plus.
Lilaemma: hade brunt vid mitt förra MA, men det kom lite senare än nu (v.9), fast det skrämmer livet ur mig. Är ju bara på 6+2 idag. Har ingen matlust heller. Tycker det är jobbigt att läsa i bf-trådarna om alla som kvittrar om sitt illamående mm. Jag känner ju inget.
Hur går det för dig?