Kavat eller ecco vinter skor?
Vilka skulle ni satsa på? Och vad kan det vara för pris skillnad?
Kanske något annat märke som gör väldigt bra skor oxå?
Vilka skulle ni satsa på? Och vad kan det vara för pris skillnad?
Kanske något annat märke som gör väldigt bra skor oxå?
vi hade ecco förra vintern men dom vi köpte var inte alls varma och bra. Så i år blir det viking för dottern
Ecco är bar skor, kavat gillar jag inte, mina barn var alltid kalla i kavat innan jag hade vett att byta till nåt annat.
Men allra mest gillar jag superfit!! lätta smidiga, varma och vattentäta!
Beror helt på fotens form. Min dotter har extremt smala fötter och Superfit passar henne bäst även om de är aningen för breda. Hon skulle nog kunna få ner båda fötterna i en Kavat sko! Men för barn med mer normala/breda fötter är Kavat nog bra. Vet inte så mycket om Ecco barnskor, jag vet att Ecco passar mig själv rätt bra eftersom jag också har smala fötter och Ecco har en del skor i sitt sortiment som är rätt smala.
Det bästa är att mäta ditt barns fötter och kolla vilka skor passar bäst. Det är som sagt olika från barn till barn. Jag var iallfall nöjd med Superfit.
Jag har haft Kavat, Ecco, Vincent och Viking till mina tre och jag tycker att alla är bra.
Båda barnen kommer att ha Ecco i vinter. Förra vintern hade dottern också Ecco, superbra skor. Alltid varma & torra.
Dotterns första vinter hade vi Kavat och tyckte väl de var OK. Men sen har vi haft Ecco i tre vintrar och tycker de är super. Varma, torra och lätta. Förra året var det faktiskt en av kängorna som läckte in men det var bara att traska tillbaka till affären och byta.
Har känt på Viking eftersom så många tycker de är bra och dessutom billigare men tyckte de kändes klumpiga...
Det funkar inte på "märkesvaror" så jag vet inte om just converse funkar, men värt att testa!
VARSÅGODA!!
Det är toppen! Som jag skrev i bloggen "Alla vill ha kavat,... men de är ju så dyra. Här är mitt tips!"
Fler av mina kompisar har nu beställt! Och Ellos har just fyllt på med storlekarna =)
Nån som testat eller vet nåt om Tretorns fodrade hockeykänga?? Finns ju också på Ellos, men skulle vilja veta lite först... Den har fått bra betyg på hemsidan, men vill ju veta av proffsen här på familjeliv!!