Vad är max ålder för att skaffa barn?
När man passerat 45 känns det lite sent att sätta barn till världen tycker jag.
Kroppen avslutar själv produktionen när den känner att det är dags. :-P
Fick min första som 19-åring och nr 4 som 32-åring. Är nu snart 43 år och mitt bebissug finns fortfarande kvar! Då jag inte tål hormoner så har jag inget skydd, och är det så att det "tar sig" så är det jätte välkommet. Blev gravid som 39-åring men det slutade i MA, vilket jag fortfarande sörjer lite.
Blir jag inte gravid så går inte världen under för då får jag invänta barnbarnen 
När man inte längre kan? Folk får göra som dom vill för min del, det tänker inte jag lägga mig i.
Kan tillägga att när jag var 27 år och fick barn nr 3, var jag färdig och skulle inte kunna tänka mig fler barn efter 30 år. Sen när fyran dök upp var jag 32 och skulle inte kunna tänka mig fler barn efter 35. När jag så då blev gravid som 39-åring flyttades den gränsen fram. Kroppen säger nog till när den inte tycker den klarar av att prodeucera fler barn.
Alla ni som svarar 50 +, hur tänker ni egentligen? Är det rätt mot barnet att ha en mamma på 70 år när den é 20 år gammal? Jag är mest nyfiken på svar, tacksam om någon vill svara mig på denna frågan.
När man själv känner sig klar och kroppen inte längre kan leverera.
Helt otroligt att det finns 17 röster på 30+...