• Buttelina

småfolk lagersalg

Hej tjejer

Nu ör det dags

Kære Småfolk venner

I inviteres til lagersalg hos Småfolk.
    Tors. 30/9: 10:00 - 20:00
    Fre. 1/10: 10:00 - 20:00
    Lør. 2/10: 10:00 - 20:00

Sted:
    Østerled 28, 4300 Holbæk.
    Parkering kun i gården.

Vi modtager KUN kontanter.
    Af hensyn til børnene og sikkerheden kan barnevogne og klapvogne desværre ikke medtages.
    Der kommer nye varer hver dag så man kan gøre mange fine køb alle dage.
    Vi har 0-12 år og også mange fine voksenting til Mor.
    Varer købt på lagersalg kan hverken byttes eller returneres.
    Vi glæder os til at se jer

Mange hilsner
    Småfolk

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-14 19:18
    Priser:
    Tröja, body, suit 80 DKK
    Filt 100 DKK
    Velour 150 DKK
    Hoods, tröjor, jeans, lurvar 170 DKK
    Body 75 DKK
    Klänningar 150 DKK
    Babymössa 10 DKK
  • Svar på tråden småfolk lagersalg
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2010-09-14 18:38:24 följande:
    Men åh..allt det där "får" jag inte titta på för det tittar vi på tillsammans sen ju
    JsN skrev 2010-09-14 18:15:58 följande:
    Ensam hemma i veckan? Det är jag också. Därav det enkla konstaterandet till maken om resan...
    Nja ensam till torsdag kväll bara för att han var tvungen att åka till nått bajslabb i HollandDrömmer
    V verkligen AVSKYR alla tjejprogram jag gillar... Hos honom är det enbart  typ CSI å sånt... sånt jag inte vågar se ensam Förvånad
    080826 - Puma Teolin
  • RååSa BuBBlan

Åååååå!!! Om någon vill kolla efter nån filt eller två till mig så hojta Hjärta

På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • Ocikatten

Flock skrev 2010-09-14 13:51:36 följande:

Någon som vill mäta eller fota hur stor skillnad det är mellan 3-4 år (98-104) och 5-6 år (110-116)
    i småfolk?? Pliise..
    Han har 3-4 år nu och han fyller 4 i oktober. Känns bara så STORT med 5-6 år men det är det kanske inte??
    Flock: Är du här?!?
    Skillnaden på storlekarna varierar lite beroende på print!
    Men jag hade nog tagit 5-6 år om jag vore du.

• Greksmurfen

smultron vilken väg är lättast å bäst att ta sig till salgen... hade ju varit skönt å mötts upp å kört tillsammans.....hatar att köra i danmark =S
    såg att vägen med båten är 45 km mindre totalt, tar lite längre tid dock, men där e inga vägtular.
    åker man via bron å köpenhamn så var det vägtullar...

lr ha ni fått fram ngt annat?

mamma till Maximilian född 081028
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2010-09-14 19:02:03 följande:
    smultron vilken väg är lättast å bäst att ta sig till salgen... hade ju varit skönt å mötts upp å kört tillsammans.....hatar att köra i danmark =S
    såg att vägen med båten är 45 km mindre totalt, tar lite längre tid dock, men där e inga vägtular.

ja alltså båten kostar i princip lika mycket som bron.. men båten tar längre tid och man måste passa tider. men du bestämmer
  • Buttelina

hoho kan du svara lite på msn haha
  • JsN

Jo, men det är fem mil att köra från Hbg till Malmö och iaf fem mil längre på danska sidan om man tar bron. Och om jag får välja mellan 25 och 25 mil enkel resa är mitt val enkelt.

• JsN

vilka ska åka varifrån? På torsdagen. Funderar över om det går att lasta bilarna effektivare...

• 1 och 1 är 3

För oss som kommer norrifrån är det ju en omväg att köra ner om bron... Därav smultrons val med färja, hon kommer ändå gå upp i ottan för att åka ju
    080826 - Puma Teolin
Svar på tråden småfolk lagersalg