• Buttelina

småfolk lagersalg

Hej tjejer

Nu ör det dags

Kære Småfolk venner

I inviteres til lagersalg hos Småfolk.
    Tors. 30/9: 10:00 - 20:00
    Fre. 1/10: 10:00 - 20:00
    Lør. 2/10: 10:00 - 20:00

Sted:
    Østerled 28, 4300 Holbæk.
    Parkering kun i gården.

Vi modtager KUN kontanter.
    Af hensyn til børnene og sikkerheden kan barnevogne og klapvogne desværre ikke medtages.
    Der kommer nye varer hver dag så man kan gøre mange fine køb alle dage.
    Vi har 0-12 år og også mange fine voksenting til Mor.
    Varer købt på lagersalg kan hverken byttes eller returneres.
    Vi glæder os til at se jer

Mange hilsner
    Småfolk

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-14 19:18
    Priser:
    Tröja, body, suit 80 DKK
    Filt 100 DKK
    Velour 150 DKK
    Hoods, tröjor, jeans, lurvar 170 DKK
    Body 75 DKK
    Klänningar 150 DKK
    Babymössa 10 DKK
  • Svar på tråden småfolk lagersalg
  • lillronya
    JsN skrev 2010-10-01 08:30:02 följande:
    Faktiskt inte sämre iaf. Det kulminerade kanske igår eftermiddag? *hoppas*

Jag medicinerade rätt hårt innan jag gick och la mig och har sovit stenhårt 8 timmar inatt.

Tusen tack för igår underbaringar! JAg hoppas verkligen att jag inte smittat er med min förkylning.

Det är väl ingen som i efterhand tycker att dubbleringen med IdaT var en dålig ide?

Skönt att du inte mår sämre iaf!

Nä den dubbleringen var minsann rolig.

JsN skrev 2010-10-01 08:32:38 följande:
    Nu ska jag packa traderapaket. Auktionerna som gick ut igår finasierade nästans gårdagens extravaganta shopping... Vad säger ni om detta www.tradera.com/Smafolk-omlottklanning-gron-m...?

Oh tjena vad bra!

Duntoffla skrev 2010-10-01 08:36:20 följande:
    Vad kul att ni verkade hitta så mycket fint på Småfolk igår, det bådar gott för det som förhoppningsvis shoppades åt mig Var det mycket nytt eller från äldre kollektioner?

Jag har inte så bra koll på vad som är nytt och gammalt, men tror att det var mest nytt.

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2010-10-01 08:45:14 följande:

Skönt att du inte mår sämre iaf!

Nä den dubbleringen var minsann rolig.

JsN skrev 2010-10-01 08:32:38 följande:
    Nu ska jag packa traderapaket. Auktionerna som gick ut igår finasierade nästans gårdagens extravaganta shopping... Vad säger ni om detta www.tradera.com/Smafolk-omlottklanning-gron-m...?

Oh tjena vad bra!

Jag har inte så bra koll på vad som är nytt och gammalt, men tror att det var mest nytt.

Kom på när jag skrev inlägget att jag nog inte direkt heller vet. Vissa print kan man ju så klart känna igen men när det gäller SMåfolk har jag dålig koll och glömmer printen. Inte som med Molo där man har koll på mycket mer
  • Lilla Ego 07
    Duntoffla skrev 2010-10-01 08:47:58 följande:
    Kom på när jag skrev inlägget att jag nog inte direkt heller vet. Vissa print kan man ju så klart känna igen men när det gäller SMåfolk har jag dålig koll och glömmer printen. Inte som med Molo där man har koll på mycket mer
    Duntoffla. Jag vet inte om du har svarat tidigar kanske men hur tänkte du frakta dina kläder från Smultron?
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-10-01 09:34:36 följande:
    Duntoffla. Jag vet inte om du har svarat tidigar kanske men hur tänkte du frakta dina kläder från Smultron?
    Din laddning är rätt rejälTyst Jag kan iofs kolla om min kompis ska ta bilen ner hit den 14:eDrömmer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • JsN
    Smultronhjärta skrev 2010-10-01 09:38:33 följande:
    Din laddning är rätt rejälTyst Jag kan iofs kolla om min kompis ska ta bilen ner hit den 14:eDrömmer
    Och jag mitt nötta kunde ju kommit ihåg igår att jag kör till stockholm imorgon...
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-10-01 09:38:33 följande:
    Åh vaddå? är det nån som ska köra uppåt stockholm??

Jag skulle gladeligen betala lite extra för att få dem levererade hit :)

Kommer det bild snart Hjärta

Du är underbar! Blev lite chockad igår (kanske hördes) när jag ringde. Blev lite paff av småländsk dialekt därGlad
  • Pepper79
    1 och 1 är 3 skrev 2010-10-01 08:23:34 följande:
    Hej tjejer!

Toktrött idag!! Sitter iaf på jobbet och ska försöka ta mej samman....

ÄR såååå nöjd med allt jag hittade och de verkar som att även pepper blev det med de jag hittade till henne
    Jo jag är toppennöjd . Du är en mycket bra personal shopper
    (¯`°?.¸ ღ Aline 080719 & Lillebror BF 101027 ღ ¸.?°´¯)
  • Flock

Hej!

Tack, för en otroligt givande, mysig underbar dag med er!!
    Är så glad för min shopping! Sitter här med en värkande kroppen men jag har så fina kläder på mig Brun frotteklänning  och fin, fina tights. Så förälskad i dessa kläder!! Verkar som frotteklänningarna är något mindre än de i bomull. Ska prova och tvätta o hoppas de i bomull krymper något.
    Vad tycker du om dina Smultron??
    Härligt att höra att du inte är sämre i dag JsN!!!

De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-10-01 09:48:16 följande:
    Åh vaddå? är det nån som ska köra uppåt stockholm??

Jag skulle gladeligen betala lite extra för att få dem levererade hit :)

Kommer det bild snart Hjärta

Du är underbar! Blev lite chockad igår (kanske hördes) när jag ringde. Blev lite paff av småländsk dialekt därGlad
    Ungefär lika paff som jag blev över 08an då
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • Flock
    JsN skrev 2010-10-01 08:30:02 följande:
    Faktiskt inte sämre iaf. Det kulminerade kanske igår eftermiddag? *hoppas*

Jag medicinerade rätt hårt innan jag gick och la mig och har sovit stenhårt 8 timmar inatt.

Tusen tack för igår underbaringar! JAg hoppas verkligen att jag inte smittat er med min förkylning.

Det är väl ingen som i efterhand tycker att dubbleringen med IdaT var en dålig ide?
    Dubbleringen blev en lyckoträff!! Så glad för mina väskor, regnställ och pyjamaser!
  • JsN
    Flock skrev 2010-10-01 10:44:42 följande:
    Dubbleringen blev en lyckoträff!! Så glad för mina väskor, regnställ och pyjamaser!
    Ja, du handlade väl nästan mer på IdaT än småfolk?

Hur är det med dig idag? JAg är förvånad att du sitter upp.
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-10-01 10:37:31 följande:
    Ungefär lika paff som jag blev över 08an då
    Haha ja jag har inte nån jättedialekt tycker jag. Är ju närking i blodet så lite gnällig kan jag nog låtaGlad

Du har verkligen lyckats pricka rätt på all min shopping! kunde inte ha gjort det bättre självHjärta
  • Flock
    JsN skrev 2010-10-01 11:08:53 följande:
    Ja, du handlade väl nästan mer på IdaT än småfolk?

Hur är det med dig idag? JAg är förvånad att du sitter upp.
    Det blev lite mer på småfolk.. men mycket mer på Ida än jag trodde innan jag åkte..

Det är gräsligt men jag vet ju om det, så är jag bara mentalt förberedd så går det bra. Det är så mycket värre när det slår till och jag inte är förberedd på de helvetes timmar som följer... Lasse sa i morse  att det såg ut som jag hade söpit hårt i flera dygn i sträck och det är ju så jag känner mig oxå... Men jag kontrade med att då blev det ju billigt igår för jag hade alla kläder med mig hem.. Hade jag varit ute och festat hade jag inte fått någon valuta för de pengarna.. Men ens blev min salgresa väldigt billig

Tack, för du frågar. Du verkar vara så omtänksam!
  • lillronya
    Flock skrev 2010-10-01 10:37:00 följande:
    Hej!

Tack, för en otroligt givande, mysig underbar dag med er!!
    Är så glad för min shopping! Sitter här med en värkande kroppen men jag har så fina kläder på mig Brun frotteklänning  och fin, fina tights. Så förälskad i dessa kläder!! Verkar som frotteklänningarna är något mindre än de i bomull. Ska prova och tvätta o hoppas de i bomull krymper något.
    Vad tycker du om dina Smultron??
    Härligt att höra att du inte är sämre i dag JsN!!!
    Hej!
    Tack själv!Hjärta
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
Svar på tråden småfolk lagersalg