• JsN

småfolk lagersalg

Såvitt jag vet har vi en full bil med Smultron, jag, 1o1, Flock och lillronya. Kan inte ni inboxa era mailadresser till mig så att vi kan ta det praktiska via mail.

JAg löste snabbt och smidigt allt kring bil och dagis och ledighet redan igår.

• JsN
    lillronya skrev 2010-09-14 08:44:12 följande:
    Nu drar jag till jobbet och dealar.
    Ha det bra tjejer!
    Våga bara inte LYCKAS!
  • JsN
    lillronya skrev 2010-09-14 12:43:44 följande:
    Skulle gå  in och skriva att jag är klar för salg. Men det behövdes visst inte.
    Du, i salgtider gäller det att vara först på informationen!
  • JsN
    Stormis skrev 2010-09-14 17:41:50 följande:
    JsN å Smultron: Har redan filat på lista . Tror den blir gaaaanska enkel, inget specifikt direkt. Försöker mest förhindra dubletter... Men måste kanske revidera lite nu när kronan var lägre. Då blir inte klänningarna så "dyra" längre . Minns ni hur mkt pengar jag skickade med sist?
    1700 ddk tror jag eller 1600? Jag vet att jag på eget bevåg gick över budget med några tior...
  • JsN

Stormis, jag vill få handla tröjor till lillebror!

• JsN
    1 och 1 är 3 skrev 2010-09-14 18:05:18 följande:
    Utgår från hbg, vet inte vem vi åker med men scandlines tar 770 t/r eller 690 om man köper via nätet
    Endagsbiljett är 370 kr om man köper på nätet. Och jag tänker inte sova över även om det nästan vore ett alternativ med tanke på att jag kommer att hämta Smultron missinassen. Smultron, vilken färja åkte vi förra året?
  • JsN
    Smultronhjärta skrev 2010-09-14 18:08:05 följande:
    och vi åker med HH Ferries som tar 385kr t&r
    Det verkar inte spela någon roll vilken man åker om man köper endagsbiljett på nätet
  • JsN
    Smultronhjärta skrev 2010-09-14 18:13:26 följande:
    Mycket!
    Nu måste jag stuva in ungarna i bilen för att hinna till brevlådan- jag är verkligen inte av avis på dig och alla andra gräsänkor
    Ensam hemma i veckan? Det är jag också. Därav det enkla konstaterandet till maken om resan...
  • JsN
    Smultronhjärta skrev 2010-09-14 18:39:59 följande:
    tillägger att jag inte är barnslig i mitt uttryck..Han är v e r k l i g e n på ett labb som har hand om bajs för att studera metodiken där
    Och jag är ju nörd nog att tycka det låter jättespännande!
  • JsN

Jo, men det är fem mil att köra från Hbg till Malmö och iaf fem mil längre på danska sidan om man tar bron. Och om jag får välja mellan 25 och 25 mil enkel resa är mitt val enkelt.

Svar på tråden småfolk lagersalg