• JsN

småfolk lagersalg

Nu har jag tagit ut pengar till Stormis också!

• JsN
    Stormis skrev 2010-09-27 16:24:31 följande:
    JsN: Trodde du redan gjort det eftersom du var så exakt på kronan i ditt mail . Å så får du ju springa till bankomaten en gång till sen B-)
    I mitt mail berättade jag vad jag fått betala. Du har några kronor tillgodo! (typ 8)

JAg vet att jag får gå igen, men bättre det än att automaten är slut
  • JsN
    Stormis skrev 2010-09-27 18:32:28 följande:
    . Som att jag har nåt tillgodo av dig med alla mina gratisfredagar B-).
    Appropå dem, så köpte jag en baksten igår!
  • JsN

Kollar att GPSen hittar (ska bort imorgon kväll och inser att allt praktiskt måste lösas idag) Matsäcken får jag shopa på lunchen imorgon.

• JsN
    Flock skrev 2010-09-28 20:11:09 följande:
    Hej hej!

Ja, jag kom helt av banan här efter mammas hastiga bortgång. Känner inte alls för att åka på salg men jag skulle tro att det känns bättre när jag väl får träffa alla mysiga tjejer i bilen..

Har idag växlat för den niciga valutan 1.25!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu ska jag bara försöka ta upp bankdosan och betala JsN oxå men allt känns så jobbigt, när man är så trött..

Vilka kommer på torsdag till småfolk??
    Förstår att det känns konstigt att bli hysterigt uppspelt över något så värdlsigt. Jättekul att du ska med!

Det går lika bra med kontanter i bilen!

Du har förresten mail!
  • JsN
    lillronya skrev 2010-09-29 16:06:19 följande:
    Ja jag måste köra strax innan 4 imorgonbitti. Gääääsp!
    Tycker genast du ska sluta gnälla och fundera över när jag ska köra...
  • JsN
    Stormis skrev 2010-09-29 19:04:34 följande:
    Ååååh, ha så kul nu imorgon . Hoppas att det blir någorlunda enkelt med shoppingen åt mig till slut iaf. Är hemma i Sv fredag förmiddag lokal tid. Ser gärna bilder på min ranson då. Kommer säkert och hämtar den sen under dagen . El jobbar du på fre? Bytt ledig dag?
    På fredag är jag hemma och salgbakisar mig. Lördag åker jag till Stockholm.

*notera tiden*
  • JsN
    lillronya skrev 2010-10-01 08:13:47 följande:
    Hur mår du idag? Helt kass?
    Tack för igår!
    Faktiskt inte sämre iaf. Det kulminerade kanske igår eftermiddag? *hoppas*

Jag medicinerade rätt hårt innan jag gick och la mig och har sovit stenhårt 8 timmar inatt.

Tusen tack för igår underbaringar! JAg hoppas verkligen att jag inte smittat er med min förkylning.

Det är väl ingen som i efterhand tycker att dubbleringen med IdaT var en dålig ide?
  • JsN
    1 och 1 är 3 skrev 2010-10-01 08:23:34 följande:
    Hej tjejer!

Toktrött idag!! Sitter iaf på jobbet och ska försöka ta mej samman....

ÄR såååå nöjd med allt jag hittade och de verkar som att även pepper blev det med de jag hittade till henne
    Stackars dig som är på jobbet!
  • JsN
    Smultronhjärta skrev 2010-10-01 09:38:33 följande:
    Din laddning är rätt rejälTyst Jag kan iofs kolla om min kompis ska ta bilen ner hit den 14:eDrömmer
    Och jag mitt nötta kunde ju kommit ihåg igår att jag kör till stockholm imorgon...
  • JsN
    Flock skrev 2010-10-01 10:44:42 följande:
    Dubbleringen blev en lyckoträff!! Så glad för mina väskor, regnställ och pyjamaser!
    Ja, du handlade väl nästan mer på IdaT än småfolk?

Hur är det med dig idag? JAg är förvånad att du sitter upp.
Svar på tråden småfolk lagersalg