Inlägg från: honeybunny87 |Visa alla inlägg
  • honeybunny87

PSYKBRYT!

Om inte polisen är kontaktad så föredrar jag att du kontaktar dom :)

• honeybunny87

Okej, ja då finns de nog inte så mycket att göra mer än att hoppas att dom hittar dom snart.
    Hoppas det löser sig till de bästa!

hannahks.blogg.se , klassad narkoman och ensamstående gravid!
  • honeybunny87

Jag har varit på den låsta akutavdelningen på Råby, helt underbar personal som skojade och skämtade HELA tiden! Alltid jättebra stämning, om det var någon som strulade till det så gick inte det ut över oss andra, likadant på dom andra låsta avdelningar jag bott på. Har bott på ett öppet HVB-hem där personalen var förjävliga.

Visst, det är stränga regler och det är svårt att följa dom ibland, man mår ju inte så bra heller. Men det finns alltid någon man kan prata med, någon man känner xtra mkt för. Det är iallafall min uppfattning :)

• honeybunny87
    Anonym (mamma) skrev 2010-10-03 22:47:30 följande:
    Honeybunny87: Läste lite i din blogg och blev lite fundersam. Enligt vad jag kunde läsa mej till är du gravid och har missbrukat både alkohol och tyngre droger under graviditeten. Fostret tar ju lätt skada, särskilt i början av graviditeten. Har du pratat med din bm om det? Menar inte att hoppa på dej på något sätt, undrar bara hur du tänker kring det.
    Hej! Jag har inte varit inne här på ett tag och därför inte sett att du skrivit detta förrän nu.
    Jag fick reda på min graviditet i vecka 9 och ja jag har missbrukat både alkohol och tyngre droger, fram tills den dagen. Min bm vet om detta och jag har även fått göra ett ultraljud tidigt i graviditeten, då såg dom inga missbildningar eller nåt sånt.
    hkempinski.blogg.se - en lite annorlunda gravidblogg!
Svar på tråden PSYKBRYT!