Centralventilation, fläktkåpa!
Är det nån som vet var man kan hitta en snygg fläktkåpa om man har centralventilation? Som inte kostar typ 20 tusen :)
Är det nån som vet var man kan hitta en snygg fläktkåpa om man har centralventilation? Som inte kostar typ 20 tusen :)
Vi har ju inte beställt nån än, för ja fattar nada :) Ha ha, det finns alltså ingen som ser ut som en "Vanlig" fläktkåpa? Utan bara sånna där trökiga? Alla fall i 60 cm.
Nån yra i att man kunde ha vilket som bara man hade kolfilter?
Ha ha nu frågar du sådär konstiga frågor igen som inte ja kan svara på :)Det enda ja vet EGENTLIGEN är att den är ful som stryk den vi har nu hi hi! :)
Vi ska åka bort o prata med nån här på nån såndär elbutik, få se om dom har några, men det tvivlar ja på!
Har du inget behov av någon spjällkontroll (kunna justera luftflödet) så kan du ju i princip köpa en vanlig enkel med inbyggd fläktmotor, men ta bort själva fläktmotorn..
Då har du ju ett betydligt större utbud, med bl.a. IKEA..
Ja precis och flytta hela alltidhopa, men det orkar vi nog inte med tror ja :) Hela lösningen sitter som under en passbit precis ovanför fläkten så att säga, ja undrar ja, han på elon sa att då blir det ett himla projekt, men om man bara byter själva grejen som är "Under" så borde d väl inte vara nå problem? Herre jösses att detta var ett sånt här prjekt hade ja ingen aning om :)
Kan man lägga upp en bild i inlägget liksom eller måste ja lägga det på min sida?
NU vet jag vad det är jag ska ha, en alliance kåpa tydligen! hmmm tur ja inte beställde ändårå kanske, hittar fortfarande ingen fin :(