Inlägg från: MariaN |Visa alla inlägg
  • MariaN

Åkpåse till Bugaboo?

Hej!

Ni är alla så kunniga så jag hoppas på att ni kan komma med några hjälpande tips till mig. Vi har en Bugaboo Cameleon och nu börjar det bli dags att köpa en åkpåse till den.
    Vi använder bara sittdelen då lilleman är så pass stor att han vill sitta upp när han är vaken.

Vi bor uppe i Sundsvall där det är ganska kallt på vintern och många dagar under vinterhalvåret är vi också i fjällen där det kan vara VÄLDIGT kallt.
    Har varit och tittat på Bugaboos åkpåse, men det känns inte så jättevarm och mysig. Många vi känner tipsar om Voksipåsen om man vill ha en VARM åkpåse.

Någon som har en voksipåse till Cameleon?
    Eller har ni tips på någon annan?

• Svar på tråden Åkpåse till Bugaboo?
  • MariaN

Hej!
    Vi köpte vagnen ifrån 3ebutiken.se.
    Dom hade lagt ut en annons på blocket där det stog att dom sålde demoex.
    Mailade dom och dom var snabb och svara och skickade bilder på vagnen.
    Fick också väldigt bra pris och vagnen var som NY! Jag är jättenöjd.

• MariaN

jean1: Ja har kikat lite på dom jag med och dom ser bra ut. Håller helt med när du säger att man vill nog satsa på en varmare åkpåse så man slipper alla kläder. Min lilla kille somnar väldigt snabbt när han blir trött så för oss skulle det underlätta mycket om man kan lägga ner honom i åkpåsen när han blir trött, utan att ta på en massa kläder.
    Vet du om dom säljer 7am någonstans här i stan?

h82: Vi provade en Urban i vagnen på en affär här och det såg väldigt bra ut. Du har ingen erfarenhet av Voksi Classic Mini?

Svar på tråden Åkpåse till Bugaboo?