Ejin skrev 2010-09-17 19:53:03 följande:
som sagt.. man behöver ju inte göra sig dummare än vad man är. Vilket lågt och löjligt påhopp. Tråkigt att vuxna människor här på fl inte kan disskutera på en vuxen och normal nivå, Det var ungefär som jag trodde här. jag skulle inte ha gett mig in i en disskussion. För det leder aldrig till nått mer än irritation ....
Jag tycker bara att det blir lite "sektaktigt" när anställda lovordar sin arbetsplats och skriver att dom vet minsann hur det är, dom har egen erfarenhet...
Javisst, du vet hur det är på just det Lidl du är anställd på - hur personalen behandlas på andra Lidl butiker är väl knappast något du har 100% insyn i, eller
Visst blir personal säkerligen illa behandlade även inom de andra livsmedelskedjorna men jag har ingen bekant som berättat om det, däremot har jag två nära vänner och 3 barn till bekanta som har blivit tvivelaktigt behandlade i olika Lidl butiker, Lidl butiken på vår ort är sunkig, ofräsch o har ett riktigt skralt utbud beträffande frukt o grönt - det är min erfarenhet en erfarenhet som enligt ngr här i tråden som är anställda på Lidl inte är med sanningen överensstämmande eftrersom dom själva jobbar på Lidl och minsann vet hur det är...
Ja, vad är trovärdigt

Din eller min erfarenhet
Iställer för att försvara in i absurdum kanske man skulle ta till sig lite av kritiken