• Wittra

Vad tycker ni om Lidl?

Bara nyfiken fråga, handlar ni där regelbundet? eller köper ni bara vissa varor?

Har vänner som skyr Lidl verkligen,..etc etc...men hur ser ni på den affären? Personligen har jag inte varit där så jag kan omöjligen tycka något speciellt Drömmer

• Svar på tråden Vad tycker ni om Lidl?
  • La Lola

Jag älskar reklambladen!

Men jag får huvudvärk av butiken....så jag har bara varit in där 2 gånger....

*mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • sär skriven

Brukar gå snabbt och smidigt att handla på Lidl men är knappast något ställe där man storhandlar. De har bra basvaror, mjölk, bröd m.m. som dessutom är ganska billigt (tror mjölk kostar runt 6 kronor litern). Jag handlar bara på Lidl ibland om jag kör förbi och kommer på att jag behöver något.

Men vet människor som avskyr Lidl dels för att de inte gillar butiken, kassorna är konstiga och deras personalpolicy är gräslig, och så vet jag människor som aldrig skulle sätta sin fot på Lidl för att de är "för fina".

Själv bryr jag mig inte om att vara "fin" eller huruvida andra människor är det. Behöver jag mjölk kan jag lika gärna handla den på Lidl.

Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Wittra
    La Lola skrev 2010-09-15 12:45:05 följande:
    Jag älskar reklambladen!

Men jag får huvudvärk av butiken....så jag har bara varit in där 2 gånger....
    haha "huvudvärk" hur menar du då?
  • La Lola
    Wittra skrev 2010-09-15 12:46:22 följande:
    haha "huvudvärk" hur menar du då?
    Jag upplever att det är så grälla färger överallt.
    Färgglatt så att det blir jobbigt för ögonen.  Cool
    *mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • Wittra
    sär skriven skrev 2010-09-15 12:45:43 följande:
    Brukar gå snabbt och smidigt att handla på Lidl men är knappast något ställe där man storhandlar. De har bra basvaror, mjölk, bröd m.m. som dessutom är ganska billigt (tror mjölk kostar runt 6 kronor litern). Jag handlar bara på Lidl ibland om jag kör förbi och kommer på att jag behöver något.

Men vet människor som avskyr Lidl dels för att de inte gillar butiken, kassorna är konstiga och deras personalpolicy är gräslig, och så vet jag människor som aldrig skulle sätta sin fot på Lidl för att de är "för fina".

Själv bryr jag mig inte om att vara "fin" eller huruvida andra människor är det. Behöver jag mjölk kan jag lika gärna handla den på Lidl.
    Okej, ja...det jag hört lite om är just deras personalpolicy och därför har jag dragit mig för att handla där men samtidigt hör jag folk som varit så nöjda med maten därifrån...
  • SunnyBunny

Hatar den affären. Svårt och förklara men allt känns b på nåt sätt, och kassorna är hemska! En gång har jag varit inne på Lidl och aldrig mer.

• LjubaviMoja

Bra brieost, cevapi , billiga redbull och goda kyckling klubbor. Det är nog de enda vi handlar där.

Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • ELVA 08

Vi handlar ofta på Lidl. Det är mest lite udda saker som man inte kan få tag i en vanlig butik. Billiga drickor och blöjor och mycket roliga saker i hyllorna. Vårt Lidl är alltid frächt. Mycket fin och billig frukt och grönsaker

• Kitt

Handlar där väldigt väldigt sällan. Deras potatissallad är supergod. Men jag gillar inte affären, rörig och känns inte fräsch alls. Sen stör jag mig på deras kassor, rullbanden. Får ju slänga ner allt för att hinna..nä ingen favvoaffär alls..

• iggelpiggel

På lidl där jag bor har dem gjort om kassorna så nu har vi normala kassor alltså efter då man betalt så åker varorna ner på ett långt band.... det är sälla jag handlar på lidl men det händer att man köper något där i bland skulle aldrig stor handla där...

Svar på tråden Vad tycker ni om Lidl?