Inlägg från: timmy97 |Visa alla inlägg
  • timmy97

Fotsack

Snart är det kallt och jag undrar om det här med fotsack.

Jag har tre vagnar jag alternerar med beroende på vad vi gör.

Dels en äldre sittvagn, brio, en stor tung duo vagn brio (asskön att köra men vilken koloss!) samt en mindre carena vagn. 

Var hittar jag en fotsack som kan passa alla tre?? Både "hemtillverkade" eller fabrikstillverkade är av intresse.

Har en åkpåse som liten använde förra vintern men nu kommer hon vara över året och åkpåsen tror jag inte funkar alls. Dessutom känns det sådär att stoppa ner smutsiga skor i en hyfsat fin åkpåse.

• Svar på tråden Fotsack
  • timmy97
    La Lola skrev 2010-09-16 08:32:21 följande:
    Men alltså...en fotsack värmer ju inte som en åkpåse.....

O för att undvika smutsiga skor i en åkpåse så finns en enkel lösning; ta av skorna innan.......
    Ha ha, ja självklart, men det kommer ju knappast vara bara smutsiga skor, utan övrig nederdel också. 
  • timmy97
    Nomen skrev 2010-09-16 08:23:01 följande:
    Jag har en fotsack från www.rosendesign.se (cab-on heter de). Lite dyra, men suveräna, kan nog passa alla dina vagnar. Sedan har jag en åkpåse som heter Carlo (finns på www.kopbarnvagn.se till ett mkt rimligt pris). Den är supervarm och går att ha öppen vid fötterna, så man slipper smutsa ner den.

Tack, fanns ju massa fint på rosendesign, ska kika närmre.

Fler??

• timmy97

Nu har jag beställt en från rosendesign, ska bli spännande och se om det blir bra. Ang kyla så bor vi i västernorrland så kallt blir det, men innan dess så känns det helt rätt med en fotsack.

Svar på tråden Fotsack