Inlägg från: sarasthlm |Visa alla inlägg
  • sarasthlm

Min 1-åring äter så dåligt!

hej miss.!

Jag har samma jäkla problem som du!! uhh vill bara grina ihop typ
    min tjej e lite yngre 10 och en halv månad
    d e samma sak här, hon vill oftast inte sitta i stolen, hatar hakklappen slänger den med kraft i golver om hon får tag i den (matning funkar lika dåligt utan hakisen)
    hon försöker ständigt kränga sig ur stolen vilket börjar bli läskigt trots "sele över mage"
    när hon va mindre behövde jag alltid sjunga för att hon skulle ens gapa lite lite
    nu funkar inte sång jag får stojja o hålla på m grejer, som hon slänger, ta nya, skojja med dem, tjoa och hela baletten heeela tiden, faktiskt skitjobbigt o uppepå det att känna att hon inte får i sig tillräckligt
    idag är hon visserligen sjuk o d går sämre än någonsin,
    några skedar gröt
    1 dl välling
    1/2 liten burk broccoliochpasta pure
    thats it
    jag e ensam uppepå allt o orkar snart inte, ska man ta kontakt m bvc, hur kan dem hjälpa?
    hoppas på tips här också förstås och känner med dig missm!!!!!!!!!!!!!!!

• sarasthlm

hoppas det löser sig för er, ni kan ju också kolla med bvc eller har ni redan gjort det? min tjej har

från början inte varit så intresserad av mat men d har gått att "lura" med sång o lek,

nu tycks hon inte gå på sånt längre...:( så antar att jag får ta itu med detta på riktigt,

ska ringa bvcn imorn, ammar du?

d gör jag,,kan va en bov i dramat, läste i lite andra trådar om d....oj va många matvägrare d finns! skönt att man inte e ensam, o jag tror inte er son behöver va bokstavsbarn för att han e livlig, d e ju många
    ja tips på att sluta amma välkomnas också.. men nu e d ingen ide för vi e båda sjuka o orkar inte då tyvärr
    hade dragit ned massa..men så blev vi sjuka..igen..pust
    som jag hört förut är d inga barn som svälter sig.. hoppas att d e sant..
    kram

Svar på tråden Min 1-åring äter så dåligt!