Inlägg från: isabellem |Visa alla inlägg
  • isabellem

Downs syndrom - Vi gjorde abort

Det du upplever t,s är en fruktansvärd sorg självklart, men vi änglamammor som har förlorat våra barn ofrivilligt är här inne för att sörja och är enormt sköra, att läsa det du skriver tror jag kan få många tankar i oss, du hade ett val även om du bestämde dig för att det var rätt vilket det garanterat var för just dig. Men har man förlorat ett barn som många av oss härinne har så hade jag haft en möjlighet att välja att behålla Oliver så hade jag gjort det. Men alla beslut är olika, innan jag fick Oliver hade jag säkert gjort samma sak som dig men mitt liv och mina tankar efter Oliver  blev annorlunda och har blivit det för många. så om folk härinne blir stötta av ditt inlägg är ju inte så konstigt. Menar absolut inget illa mot dig t,s du gjorde rätt i ditt beslut och det är hemskt att du inte ska få ett stöd för det, är hemskt ledsen men jag tror att allt blir värre för dig här, för jag lovar dig du kommer garanterat få mer påhopp, hade jag varit du och sökte tröst så hade jag flyttat tråden.

Jag hoppas så innerligt att du kan få ett stort stöd från andra i din situation, beklagar din sorg!!
    Hoppas du förstår vad jag menar med mitt inlägg. 

Svar på tråden Downs syndrom - Vi gjorde abort