• Ninja05

bli sövd

Det enda jag tycker kan vara lite småobehagligt är då det är väldigt mycket narkospersonal på plats. Men det var det bara då jag gjorde en stor operation.. Och lite  cellskräck kan jag få när dem håller syremasken över munnen precis innan man somnar in. Annars känns det som man blundar, och så vaknar man. Känns som man blundat ungefär 1 sekund. Rätt skum känsla, men skön.

Och det du pratar om att sova men ändå vara vaken vid op är YTTERST ovanligt. Så tror absolut inte du behöver oroa dig för det.

Lycka till.

• Ninja05

Vad är det för operation Ts`?

• Ninja05
    Anonym skrev 2010-09-19 23:43:38 följande:
    vill helst inte svara på det. 
    Okej! Respekterar det. Tänkte mer om det var en stor eller liten operation..? för kan ju vara rätt olika eferråt..
  • Ninja05
    Anonym (C) skrev 2010-09-20 09:17:27 följande:
    Jag har blivit sövd en gång.. De var skönt att somna in men när jag vaknade så var jag jätteledsen, vet inte riktigt varför.. Vaknade av att sköterskan satt och torkade mina tårar..  Nästa gånga jag ska opereras vill jag ha nån vid min sida. Jag tycker de var läskigt att vara själv. Men att få somna in och sväva på rosamoln var inte dumt alls
    Jaa.. det är inte så kul när man vaknar själv.. Jag var intuberad och fick inte ha någon vid min sida efter min senaste op.. Det var inte någon höjdare..  men handlar väl om hygien och respekt för dem andra patienterna..
Svar på tråden bli sövd