• alvias78

bli sövd

Ts Mamma skrev 2010-09-17 22:28:10 följande:
    Missförstå mig rätt men det är underbart att bli sövd! Man somnar lugnt och snabbt och vaknar vad man tycker 5 sekunder senare så himla utvilad som man bara kan känna sig...:)
    hehe.. ja precis så känns det.. 
    När man vaknar upp så hör man en massa apparater överallt och en sköterksa som säger ung "dags att vakna" (inte riktigt så kanske).. Du kanske fryser lite och vill fortsätta sova. Du har nån slang från ditt finger som sitter fast med en klämma - kanske dropp också...

Har blivit sövd några gånger och det är sååå skönt :) Önskar att jag kunde bli det hemma då och då..
  • alvias78
    CeciliaSt skrev 2010-09-18 16:13:10 följande:
    Glömde ju... Jag har många av gångerna när jag blivit sövd blivit lite så där rörd och lite gråtmild precis innan jag somnat. Och en tår har också trillat från ögat, mest med känslan av att alla är så omtänksamma o rara och jag blir alldeles överväldigad av positiva känslor o då har en tår trillat
    När jag har fått det lugnade så brukar jag också bli lite "gråtmild" och tycka att sköterska är så snälllla och fina... och så bubblar jag en himla massa om allt mellan himmel och jord =)
Svar på tråden bli sövd