Har så ont i njurarna! råd önskas
Jag blir fasen galen snart! Började i fredags med att jag fick en värk i ryggen som senare ökade under lördagen. på söndagen kunde jag knappt gå för att det värkte så förbannat, men närakuten ville att jag väntade till på mån och då kontakta VC.
Sagt och gjort. jag pinade ut söndagen och bokade en akut tid på VC.
Han klämde så jag trode jag skulle tuppa av! UVI hade jag helt utan tvekan, men behandling tyckte inte han va nödvändigt då jag inte har ont när jag kissar eller har feber!
Njurarna skulle gott klara sig med hjälp av alvedon!
Prover togs på lite allt möjligt bl.a njurarna och svar väntas först fredag eller om han inte hann ringa så på måndag senast.
hur fasen ska jag stå ut?! jag har så ont att jag fasen knappt kan röra mig, kan inte heller vara stilla i ett läge i några min för då känns det som att njurarna ska bränna sönder min rygg och mina revben.
OM det nu är UVIn som spökar i njurarna kan man verkligen vänta så länge som till måndag innan man behandlar det? blir de inte värre? jag e skit dålig när de gäller koll på njurarna för jag har aldrig vart med om detta förut!
kan man lindra det hemma på nåt sätt själv? alvedonen ger inget resultat och varmvatten flaska funkar sisådär men måste värma den hela tiden för att den ska ge resultat. och som sagt att röra sig mycket e inte min grej just nu!