• Anonym (nyfiken)

skulle ni oroa er över detta?

min flickvän gjorde en gastricbypass och har blivit skitsmal. vi har ett bra sexliv.
    följande fått mig att undra om hon är helt ärlig.
    Jag kom på henne att sitta på bc och hon hävdar hon bra tittade på killar.
    hon har varit på norrlandskontakt bara för att titta.
    hon säger det vore kul att gå ut på krogen och se om man var atraktiv.
    Vi lekte jag slår vad att du inte vågar och när ja sa vi borde gå ut på krogen och slå vad om att du inte vågar hångla upp en annan kille och smeka han utan på. vart hon skitglad och tyckte ja vist (hon har sagt hon bara vill ha mig inte peta i en annan kille)
    Ja sa på skämt att vi skulle ta finlandsfärjan och knulla med att vi hittade, hon skit glad låter sskitkul men jag gillar inte att du ska knulla andra men resten låter skitkul.
    ja frågade henne vad hon menade inget bara tanken var upphestande inget ja vil göra.

va tror ni? kan man lite på henne eller kommer hon att leka kurragömma med någons polare med rullkrage snart?

• Svar på tråden skulle ni oroa er över detta?
  • Anonym

ja är lessen att säga det, men de låter som att hon efter operationen kanske har fått ett nytt liv... kanske har hon haft dåligt självförtroende förut som nu är bra..??

det låter ialla fall som att hon inte är främmande för tanken på att vara med någon/några andra.. därmed itne sagt att hon kommer att göra det. men om det var min partner som sa till mig att han ville testa lite, o vara med andra så skulle ja ju aldrig kunna lita på honom...

jättetråkig sits verkligen..

prata med henne,,,inte genom vadslagning utan helt sansat i soffan en kväll, fråga henne vad hon vill med ert förhållande..

• Gummsan

Säger bara en sak: SLUTA UTMANA HENNE. 
    Tillslut tror hon att du menar allvar eller att du
    går bakom hennes rygg och gör sådant. Lev
    ett lyckligt liv tillsammans och säg ist att du inte
    skulle vilja vara med någon annan än henne och
    att du INTE vill att hon ska vara med någon annan heller...

Varför utmana ödet. Älskar du henne visa det då ist för att stöta henne ifrån dig pga att du är osäker... 

• Tra
    Anonym skrev 2010-09-21 09:37:47 följande:
    men om det var min partner som sa till mig att han ville testa lite, o vara med andra så skulle ja ju aldrig kunna lita på honom...
    Så om din partner är ärlig och säger vad han tycker och känner, så tycker alltså du att du inte kan lita på honom?
  • Anonym (nyfiken)

jag fattar inte vad hon vill på bc/norrland. jag har sagt att vill hon prova någon andra kan vi göra det som par i en 3kant, men det säger hon nej till det vill hon inte för det vore fel att blanda in en till kille. så jag har gett henne möjligheter. hon har sagt att gjorde hon slut med mig skulle hon knulla runt tills hon vart nöjd på att leka för jag är den första som njutit av sex med så hon vet inte om hon njuter med andra,
    vi brukar bara dra korkade saker, som att gå ut med hundarna naken sen säga att vi skojade så det är något vi båda vet är på skoj. färjan kom in för vi ska fira hennes 30års dag och det var så skämtet föll in där.

• myepost
    Anonym (nyfiken) skrev 2010-09-21 09:33:35 följande:
    min flickvän gjorde en gastricbypass och har blivit skitsmal. vi har ett bra sexliv.
    följande fått mig att undra om hon är helt ärlig.
    Jag kom på henne att sitta på bc och hon hävdar hon bra tittade på killar.
    hon har varit på norrlandskontakt bara för att titta.
    hon säger det vore kul att gå ut på krogen och se om man var atraktiv.
    Vi lekte jag slår vad att du inte vågar och när ja sa vi borde gå ut på krogen och slå vad om att du inte vågar hångla upp en annan kille och smeka han utan på. vart hon skitglad och tyckte ja vist (hon har sagt hon bara vill ha mig inte peta i en annan kille)
    Ja sa på skämt att vi skulle ta finlandsfärjan och knulla med att vi hittade, hon skit glad låter sskitkul men jag gillar inte att du ska knulla andra men resten låter skitkul.
    ja frågade henne vad hon menade inget bara tanken var upphestande inget ja vil göra.

va tror ni? kan man lite på henne eller kommer hon att leka kurragömma med någons polare med rullkrage snart?
    Om du verkligen menar allvar med det du säger om att hon ska få testa lite så gå vidare med det, men du ska inte trigga henne tror jag.  Hon vill antagligen ut och kolla in om hon är attraktiv på 'marknaden' nu när hon gått ner i vikt. Det behöver inte betyda något iofs, men det är viktigt att du är ärlig med henne och säger vad du verkligen tycker och inte bara kollar hur långt hon är beredd att gå i fantasin, för om du inte passar dig så kanske hennes fantasi blir verklighet bara för att hon tror att du är med på det hela.
    Vad vill du själv? Är du sugen på trekant eller partnerbyte eller att hon testar att ha sex med någon annan?  
    Eller varför inte föreslå att ni surfar runt tillsammans på sex- och kontaktsajter. Det kanske räcker för henne och är ju ett rätt läckert förspel för er båda.
    Men som sagt. fundera igenom vad du vill först och främst, och var ärlig med henne. 
  • Pickeli

Låter som hon har ett nyfunnet självförtroende och vill ha bekräftelse. Prata med henn om att du är orolig, men jag hde absolut dragit öronen åt mig.

Google it!
  • Anonym (nyfiken)

hon säger tvär nej till 3kant hon vill inte blanda in andra killar i vårt sexliv, okej ha sex med en annan kille medans jag tittar på då? nej vill inte det säger hon. vi tjafstade om det här och då la hon ut en annans på bc för om ja nu sa att hon var otrogen så skulle hon vara det! nu han hon inte det som tur var. men ja jag överväger att dra från henne innan hon kommer hem nyknullad och svär att hon varit med vänninan.
    så hon vet vad jag står sex med annan och då ska ja fan vara med. jag undrar om det är sex med annan eller att ja vill vara med som hindrar henne?
    mycket i jag utmanar dig är ett förspel som jag utmanar dig att trycka upp den här ..... eller jag utmanar dig att fingerpulla mig i baken. så det är aldrig med andra i den tanken.
    jag har föreslagit öppet förhållande med med det säger hon tvärt nej till hon vill inte ha andra eller att ja ska ha andra. för mig så blir hon ju så ambivalent i sitt sätt.

• Anonym
    Tra skrev 2010-09-21 09:41:08 följande:
    Så om din partner är ärlig och säger vad han tycker och känner, så tycker alltså du att du inte kan lita på honom?
    men OJ, här har nån vaknat på fel sida tror jag....

om du tänker liiiiite längre så kanske du kan förstå att de ja menar är att OM han skulle säga så och sedan gå ut på krogen, EFTER att han sagt att han vill testa lite,, så skulle ja ju inte lita på honom!
    självklart skulle ja undra om han gjorde något av de han hade sagt att han ville testa...
  • Tra
    Anonym skrev 2010-09-21 10:05:34 följande:
    men OJ, här har nån vaknat på fel sida tror jag....

om du tänker liiiiite längre så kanske du kan förstå att de ja menar är att OM han skulle säga så och sedan gå ut på krogen, EFTER att han sagt att han vill testa lite,, så skulle ja ju inte lita på honom!
    självklart skulle ja undra om han gjorde något av de han hade sagt att han ville testa...
    Nu har jag tänkt liiiiite längre och jag förstår fortfarande inte... Bara för att man säger ens önskningar eller fantasier i livet till den man bor ihop med, innebär väl inte det att man kommer att göra det man säger? Ni kanske nog jobba lite på kommunikationen i ert förhållande?
  • Anonym
    Tra skrev 2010-09-21 13:08:16 följande:
    Nu har jag tänkt liiiiite längre och jag förstår fortfarande inte... Bara för att man säger ens önskningar eller fantasier i livet till den man bor ihop med, innebär väl inte det att man kommer att göra det man säger? Ni kanske nog jobba lite på kommunikationen i ert förhållande?
    har du ens läst ts eller är du bara sjukt sugen på att få till en konflikt????
    ja orkar inte lägga energi på en onödig person som du som inte verkar vilja nått annat än att bråka...

läs ts istället så kanske du ser själv att hans tjej har sagt att hon vill testa... det är hypotetiskt vi pratar här... snälla nån lugna ner dig
Svar på tråden skulle ni oroa er över detta?