• Anonym (nyfiken)

skulle ni oroa er över detta?

min flickvän gjorde en gastricbypass och har blivit skitsmal. vi har ett bra sexliv.
    följande fått mig att undra om hon är helt ärlig.
    Jag kom på henne att sitta på bc och hon hävdar hon bra tittade på killar.
    hon har varit på norrlandskontakt bara för att titta.
    hon säger det vore kul att gå ut på krogen och se om man var atraktiv.
    Vi lekte jag slår vad att du inte vågar och när ja sa vi borde gå ut på krogen och slå vad om att du inte vågar hångla upp en annan kille och smeka han utan på. vart hon skitglad och tyckte ja vist (hon har sagt hon bara vill ha mig inte peta i en annan kille)
    Ja sa på skämt att vi skulle ta finlandsfärjan och knulla med att vi hittade, hon skit glad låter sskitkul men jag gillar inte att du ska knulla andra men resten låter skitkul.
    ja frågade henne vad hon menade inget bara tanken var upphestande inget ja vil göra.

va tror ni? kan man lite på henne eller kommer hon att leka kurragömma med någons polare med rullkrage snart?

• Svar på tråden skulle ni oroa er över detta?
  • Anonym (nyfiken)

hon säger nu när jag vart arg i dag att det är inte sexet utan jakten som skulle vara kul för att se om hon är så snygg alla säger till henne att hon är. jag sa till henne att gör hon det kan hon dra.

• rohan
    Anonym (nyfiken) skrev 2010-09-21 14:28:53 följande:
    hon säger nu när jag vart arg i dag att det är inte sexet utan jakten som skulle vara kul för att se om hon är så snygg alla säger till henne att hon är. jag sa till henne att gör hon det kan hon dra.
    Och vad sa hon då.
  • redneck girl

kan slå över för vissa som går ner i vikt.så är det bara.berätta om din rädsla och förklara.

• Tra
    Anonym skrev 2010-09-21 13:22:11 följande:
    har du ens läst ts eller är du bara sjukt sugen på att få till en konflikt????
    ja orkar inte lägga energi på en onödig person som du som inte verkar vilja nått annat än att bråka...

läs ts istället så kanske du ser själv att hans tjej har sagt att hon vill testa... det är hypotetiskt vi pratar här... snälla nån lugna ner dig
    Jag har hela tiden citerat din (antar jag, du gömmer dig ju bakom "Anonym" så det är ju lite svårt att veta) åsikt, inte TS. Jag frågar dig igen, något omformulerat: varför kan du inte lita på din kille om han skulle säga till dig att han skulle vilja testa någon annan? För mig skulle en sån sak tyda på att han vill kommunicera och ha en tillitsfull relation.
  • Ludde

Sätt dig ner med henne och berätta hur du känner det. Gå inte med på något du inte klarar i längden. Ett sätt för henne att få bekräftelse kan ju vara att gå ut och dansa MED dig och visa upp sig lite. Eller så kan ni lägga ut lite bilder/film på er TILLSAMMANS!

• Anonym

du låter inte så trevlig i din kommunikation till henne heller. kanske borde ni gå på parterapi istället+

• pluvdo

Jag är överviktig och det är uppriktigt sagt så att det känns som jag skulle kunna få "bättre" killar om jag var smal. Och jag tycker, dessvärre för dig ts, att din flickvän verkar ha fått bättre självförtroende och därigenom hoppet om att hon kanske kan få någon bättre. Tyvärr. Nu är jag onykter och brutalt ärlig så du får ursäkta mig, men så tror jag. Förlåt. Jag tror det är ett ganska vanligt fenomen.

• LyckligtSlut

Jag skulle oroa mig, ja. Hon verkar ha blivit väldigt bekväm med sin nya kropp och sin nya syn på sig själv, att kanske fler tycker att hon är snygg. Hon kanske vill testa sina vingar.

Eftersom ni pratar lite om det så kanske det inte är kört? Kan ni finna en lösning, tror du? Hon verkar ju vilja ligga med andra, onekligen, men kanske kan ni prata om hur ni ska göra så båda mår bra.

För du kan inte bara acceptera att hon letar killar på sexsidor om du inte tycker att det är ok.

Fråga rakt ut vad hon känner nu och vad hon vill.

PMS året runt :(
  • Anonym

Jag är ledsen ts men jag har flera gånger tänkt att jag vill dumpa min kille, sen ändrar jag mig och tänker, nej jag ska ha kvar han för sex, för jag är för fet för att hitta nån ny just nu. När jag bantat ner mig så lämnar jag honom.

• Anonym (nyfiken)

fasiken vad ursäkta utrycket feta tjejer har problem med sin tror på att dom inte kan få sex.
    1 Ni är tjejer
    2 ni andas
    3 det är allt en kille begär på en fredakväll

men hon säger hela tiden att hon bara vill ha mig och bara mig hon vill inte knulla nån annan.
    men f-n tror det då hon kan ljuga om andra saker varför inte om det?

• Anonym (har varit tjock)

Jag har varit ordentligt överviktig förrut, men gått ner i vikt. (Precis som din tjej.) När jag precvis var klar med min viktnedgång hände det vid ett tillfälle att ett en kille visslade på mig. Det hade aldrig hänt mig innan och det var en sån kick. Jag ville gärna ha mer av det, men jag var inte intresserad av att lämna min man för det.
    Så jag kan mycket väl tro att din tjej vill känna av "jakten" utan att för den skull vara intresserad av att hoppa i säng med någon annan. När man är kraftigt överviktig (vilket man är om man har fått en gastric bypass) så har man ofta ett självförtroende som är nära noll. Så är det en väldig kick för självförtroendet när killar tittar efter en. Försök klara av att unna din tjej det utan att för den skull vara orolig för att hon lämnar dig.

Det finns ju en risk att om du "stänger in" henne för mycket så kan hon lämna dig för det. 

• Littleblackcloud
    Anonym (nyfiken) skrev 2010-09-30 13:54:57 följande:
    fasiken vad ursäkta utrycket feta tjejer har problem med sin tror på att dom inte kan få sex.
    1 Ni är tjejer
    2 ni andas
    3 det är allt en kille begär på en fredakväll

men hon säger hela tiden att hon bara vill ha mig och bara mig hon vill inte knulla nån annan.
    men f-n tror det då hon kan ljuga om andra saker varför inte om det?
    Vilka andra saker ljuger hon om?

Jag måste bara flika in: mitt ex hade väldigt dålig självkänsla. När jag träffade honom (i början var vi bara kompisar) så berättade han att han i sin tidigare relation hade tänkt på att han aldrig fått leka av sig och att han trodde att han behövde det för att "få det gjort". Så blev vi tillsammans, jag tyckte att vi skulle börja med att ha en öppen relation eftersom han gjort klart att han behövde detta "lekande". Så vi var båda med andra. Inte en endaste gång var att jag var med någon annan ett hot mot vår relation, det gjorde snarare att jag började längta efter honom. Det samma gällde honom, han kunde ringa och grina och berätta att one-night-standet inte var något att ha och att jag var bäst i världen och att han inte förstod vad han höll på med.
    Därför är jag av erfarenheten: att vara med någon annan när man är i en relation brukar inte direkt vara upphetsande. Man brukar snarare påminnas om varför man är tillsammans med sin partner.

Jag kan också tillägga att jag i dagsläget lever i en monogam relation där flirt är tillåtet, men inget mer. Att flirta är skoj och får mig att känna mig eftertraktad. Kanske är det bara att få flirta lite som flickvännen behöver?
  • Anonym
    Littleblackcloud skrev 2010-09-30 14:41:42 följande:
    Vilka andra saker ljuger hon om?

Jag måste bara flika in: mitt ex hade väldigt dålig självkänsla. När jag träffade honom (i början var vi bara kompisar) så berättade han att han i sin tidigare relation hade tänkt på att han aldrig fått leka av sig och att han trodde att han behövde det för att "få det gjort". Så blev vi tillsammans, jag tyckte att vi skulle börja med att ha en öppen relation eftersom han gjort klart att han behövde detta "lekande". Så vi var båda med andra. Inte en endaste gång var att jag var med någon annan ett hot mot vår relation, det gjorde snarare att jag började längta efter honom. Det samma gällde honom, han kunde ringa och grina och berätta att one-night-standet inte var något att ha och att jag var bäst i världen och att han inte förstod vad han höll på med.
    Därför är jag av erfarenheten: att vara med någon annan när man är i en relation brukar inte direkt vara upphetsande. Man brukar snarare påminnas om varför man är tillsammans med sin partner.

Jag kan också tillägga att jag i dagsläget lever i en monogam relation där flirt är tillåtet, men inget mer. Att flirta är skoj och får mig att känna mig eftertraktad. Kanske är det bara att få flirta lite som flickvännen behöver?
    Nu är det ju rätt individuellt.
    Jag har varit i både monogama, öppna och polyrelationer. Jag delar inte den erfarenheten du har. Jag kan inte hålla med om att det inte är upphetsande att träffa andra och inte heller om att det bara påminner en om ens partner. 

Jag tycker det låter som det är mer problem än så. det låter snarare som om ts inte mår bra oavsett.
  • Anonym (nyfiken)

när hon precis rasat i vikt chattade hon med en kille va msn och träffade honom i sandlådan med barnen, var hem till honnom med barnen och lagade mat och ljög om det. vart dock inget bonka bäver då.
    Hon ljög att hon sagt upp kontakten med honom då jag såg att hon skickat ett godjul sms till honom.
    Jag tog över hennes simkort därför vet jag det.

Svar på tråden skulle ni oroa er över detta?