• Tra

skulle ni oroa er över detta?

Anonym skrev 2010-09-21 09:37:47 följande:
    men om det var min partner som sa till mig att han ville testa lite, o vara med andra så skulle ja ju aldrig kunna lita på honom...
    Så om din partner är ärlig och säger vad han tycker och känner, så tycker alltså du att du inte kan lita på honom?
  • Tra
    Anonym skrev 2010-09-21 10:05:34 följande:
    men OJ, här har nån vaknat på fel sida tror jag....

om du tänker liiiiite längre så kanske du kan förstå att de ja menar är att OM han skulle säga så och sedan gå ut på krogen, EFTER att han sagt att han vill testa lite,, så skulle ja ju inte lita på honom!
    självklart skulle ja undra om han gjorde något av de han hade sagt att han ville testa...
    Nu har jag tänkt liiiiite längre och jag förstår fortfarande inte... Bara för att man säger ens önskningar eller fantasier i livet till den man bor ihop med, innebär väl inte det att man kommer att göra det man säger? Ni kanske nog jobba lite på kommunikationen i ert förhållande?
  • Tra
    Anonym skrev 2010-09-21 13:22:11 följande:
    har du ens läst ts eller är du bara sjukt sugen på att få till en konflikt????
    ja orkar inte lägga energi på en onödig person som du som inte verkar vilja nått annat än att bråka...

läs ts istället så kanske du ser själv att hans tjej har sagt att hon vill testa... det är hypotetiskt vi pratar här... snälla nån lugna ner dig
    Jag har hela tiden citerat din (antar jag, du gömmer dig ju bakom "Anonym" så det är ju lite svårt att veta) åsikt, inte TS. Jag frågar dig igen, något omformulerat: varför kan du inte lita på din kille om han skulle säga till dig att han skulle vilja testa någon annan? För mig skulle en sån sak tyda på att han vill kommunicera och ha en tillitsfull relation.
Svar på tråden skulle ni oroa er över detta?