Inlägg från: Anonym (nyfiken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nyfiken)

skulle ni oroa er över detta?

min flickvän gjorde en gastricbypass och har blivit skitsmal. vi har ett bra sexliv.
    följande fått mig att undra om hon är helt ärlig.
    Jag kom på henne att sitta på bc och hon hävdar hon bra tittade på killar.
    hon har varit på norrlandskontakt bara för att titta.
    hon säger det vore kul att gå ut på krogen och se om man var atraktiv.
    Vi lekte jag slår vad att du inte vågar och när ja sa vi borde gå ut på krogen och slå vad om att du inte vågar hångla upp en annan kille och smeka han utan på. vart hon skitglad och tyckte ja vist (hon har sagt hon bara vill ha mig inte peta i en annan kille)
    Ja sa på skämt att vi skulle ta finlandsfärjan och knulla med att vi hittade, hon skit glad låter sskitkul men jag gillar inte att du ska knulla andra men resten låter skitkul.
    ja frågade henne vad hon menade inget bara tanken var upphestande inget ja vil göra.

va tror ni? kan man lite på henne eller kommer hon att leka kurragömma med någons polare med rullkrage snart?

• Svar på tråden skulle ni oroa er över detta?
  • Anonym (nyfiken)

jag fattar inte vad hon vill på bc/norrland. jag har sagt att vill hon prova någon andra kan vi göra det som par i en 3kant, men det säger hon nej till det vill hon inte för det vore fel att blanda in en till kille. så jag har gett henne möjligheter. hon har sagt att gjorde hon slut med mig skulle hon knulla runt tills hon vart nöjd på att leka för jag är den första som njutit av sex med så hon vet inte om hon njuter med andra,
    vi brukar bara dra korkade saker, som att gå ut med hundarna naken sen säga att vi skojade så det är något vi båda vet är på skoj. färjan kom in för vi ska fira hennes 30års dag och det var så skämtet föll in där.

• Anonym (nyfiken)

hon säger tvär nej till 3kant hon vill inte blanda in andra killar i vårt sexliv, okej ha sex med en annan kille medans jag tittar på då? nej vill inte det säger hon. vi tjafstade om det här och då la hon ut en annans på bc för om ja nu sa att hon var otrogen så skulle hon vara det! nu han hon inte det som tur var. men ja jag överväger att dra från henne innan hon kommer hem nyknullad och svär att hon varit med vänninan.
    så hon vet vad jag står sex med annan och då ska ja fan vara med. jag undrar om det är sex med annan eller att ja vill vara med som hindrar henne?
    mycket i jag utmanar dig är ett förspel som jag utmanar dig att trycka upp den här ..... eller jag utmanar dig att fingerpulla mig i baken. så det är aldrig med andra i den tanken.
    jag har föreslagit öppet förhållande med med det säger hon tvärt nej till hon vill inte ha andra eller att ja ska ha andra. för mig så blir hon ju så ambivalent i sitt sätt.

• Anonym (nyfiken)

hon säger nu när jag vart arg i dag att det är inte sexet utan jakten som skulle vara kul för att se om hon är så snygg alla säger till henne att hon är. jag sa till henne att gör hon det kan hon dra.

• Anonym (nyfiken)

fasiken vad ursäkta utrycket feta tjejer har problem med sin tror på att dom inte kan få sex.
    1 Ni är tjejer
    2 ni andas
    3 det är allt en kille begär på en fredakväll

men hon säger hela tiden att hon bara vill ha mig och bara mig hon vill inte knulla nån annan.
    men f-n tror det då hon kan ljuga om andra saker varför inte om det?

• Anonym (nyfiken)

när hon precis rasat i vikt chattade hon med en kille va msn och träffade honom i sandlådan med barnen, var hem till honnom med barnen och lagade mat och ljög om det. vart dock inget bonka bäver då.
    Hon ljög att hon sagt upp kontakten med honom då jag såg att hon skickat ett godjul sms till honom.
    Jag tog över hennes simkort därför vet jag det.

Svar på tråden skulle ni oroa er över detta?