Min dotter "lånar" saker av oss andra...
FÖlj med henne till ikea eller något och köp ett sminkbord som hon kan ha i sitt rum, köp en stor spegel och sätt upp där också. Så har du det med sminket ur vägen...
FÖlj med henne till ikea eller något och köp ett sminkbord som hon kan ha i sitt rum, köp en stor spegel och sätt upp där också. Så har du det med sminket ur vägen...
Nu är det ju så att hon faktiskt har ett sminkbord på sitt rum som jag köpt. Även min laptop som hon fått av mig och en tv.
HOn har det ganska bra OCH jag pratar med henne så fort jag bara kan.
Men jag vet att när jag pratar och försöker berätta för henne hur jag/vi ska få det att funka blir hon trött och sätter på lite dimma i öronen. För det är klart att det är jobbigt att lyssna på en mamma som maler på.
Därför skickade jag ett mail som jag tänkte att hon kunde läsa i lugn o ro närhon har tid.
Däremot tyckte jag att det blev lite väl tråkigt och barskt och jag väntar nu på att hon ska ringa mig på min rast så vi kan prata lite.
Man blir förbannad, man ångrar sig, man blir arg igen osv osv.
Men helt klart visst får man väl försöka räkna till 10 ibland istället för att gorma rakt ut som jag då gör med jämna mellanrum när det blir för mycket.
Tack för er respons