~mittenavmajknoddar~
Wohoo det funkade! ![]()
Wohoo det funkade! ![]()
Våra mammor vet, min mamma gissade och då tyckte maken att det inte var mer än rätt att hans mamma fick veta också. Nu är det ju andra barnet, och det känns som om det inte spelar lika stor roll. Förra gången fick alla veta på mors dag. Passande. :) Maken fick en flaska mousserande (som fortfarande ligger kvar i kylendrygt två år senare) och ett linne som det står "I look just like daddy" på. Han blev jätteglad!
den här gången var han med när jag testade. Haha var ju tvungen att gå ut och fråga hur många streck han såg... vågade ju inte lita på mina sömngrumliga ögon... :P
Har sug på det mesta, är sjukt hungrig. Men illamåendet slog till idag. Men lakrits hjälpte idag. :P jag är konstant sugen på något, men jag vet sällan vad. Det är lite jobbigt eftersom man inte kan stilla suget då. Hoppas att det ger med sig....
Jag bor några mil norr om Stockholm, men har släkt och familj norröver. Svärisarna i hälsingland och mor och syster i norrland. Min pappa är den enda som bor häromkring.
Usch! Jag hade en till blödning precis!
Blödde ju inatt och så har jag varit på toan flera gånger mellan det och nu och blödde igen :(
Konstaterade dock att jag försökte göra nr 2 båda gångerna.. Tror och hoppas att det är livmodertappen som är lättblödig som förra gången. Det är klarröda blödningar med lite mörkt koagulerat i :(
Ringde gyn men de sa: "Då är det säkert missfall och ingenting vi kan göra någonting åt" bla bla... Måste bm vara så jävla okänsliga? :(
Vi köpte potta till sonen idag, så nu ska det börjas här hemma... har vi tur är han blöjfri på dagarna iaf när bönan kommer! :) Jag är optimistisk...