• maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • snöstjärna

Ja men nurå! ;)
    3:e gången gillt!

Hoppas vi kan få husera här nu då i tre månader framåt i alla fall ;)

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • maddelu

den här tråden måste väl ändå vara godkänd?? Nu håller vi tummarna att den här får stanna. Nu har man ju säkert missat endel som har skrivits i gamla tråden,som nu är raderad..jaja.

Jag frågade då sist hur mycket ni går på toa egenligen??(i den nu raderade tråden)  Hör så mycket om att man är såååå kissnödig heeeela tiden??! Hur ofta kissar ni, var 3e timme? var 5:e? hur många gånger får ni gå upp på natten?
    Jag kissar nog lite oftare än vanligt, men inte sådär hypermycke.... Har hänt nån gång att jag fått gå upp en gång på natten.. 

• snöstjärna

Jag går inte upp på natten ... men jag tycker jag springer mycket mycket oftare på dagarna.

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • Gummsan85

jag försöker få tillgång till en toa ca 1-3 gånger på en dag under tiden jag jobbar (jobbar mellan 7-20 men kan bli längre) men e jag hemma så kanske de blir 5-6 ggr eller så, e så sällan hemma :(

Molly, mammas underbaraste sessa!!
  • maddelu
    jakeline skrev 2010-09-23 16:15:57 följande:
    Wohoo det funkade!
    vänta bara... den kasnke ryker den här oxå snart!! Tungan ute shit vad koll som har moderatoerna, d trodde jag faktiskt inte.... Men det är ju bra iof, så det inte förekommer mobbing ,trakaserier och sånt...
  • Sommarnatt2010

Oj, här har det strulat märker jag...synd, för som ni säger...men har nog missat en del. Men vi får väl skriva igen om vi inte får svar på det vi undrat :P

maddelu skrev 2010-09-23 16:13:23 följande:
    den här tråden måste väl ändå vara godkänd?? Nu håller vi tummarna att den här får stanna. Nu har man ju säkert missat endel som har skrivits i gamla tråden,som nu är raderad..jaja.

Jag frågade då sist hur mycket ni går på toa egenligen??(i den nu raderade tråden)  Hör så mycket om att man är såååå kissnödig heeeela tiden??! Hur ofta kissar ni, var 3e timme? var 5:e? hur många gånger får ni gå upp på natten?
    Jag kissar nog lite oftare än vanligt, men inte sådär hypermycke.... Har hänt nån gång att jag fått gå upp en gång på natten.. 
    Jag går på toa oftare på dagarna, men har tack o lov inte behövt gå upp på natten ännu...vilket känns väldigt skönt eftersom jag är väldigt beroende av min sömn....

Jag tror jag undrade om den berömda tröttheten...Känner inte av den alls, är iofs trött av mig i vanliga fall. Lider av någon typ av kronisk trötthet. Men alla har ändå sagt till mig..jaja vänta tills du blir gravid då ska du få känna av trötthet...Har inte heller några problem med mat eller sug efter något speciellt. Hur är det med er???

Vill sååå har mer bevis på att det finns nått där inne...

Hur har era killar reagerat...o hur beter de sig nu?? Tycker det är lite svårt att få min man att vilja prata om barnet o framtiden...Iofs har han väldigt mycket med husbygget nu, som strax drar igång på allvar. Men vill ju att han ska visa att han bry sig...
  • Sommarnatt2010

Hur länge väntar ni med att berätta...

jag berättade för min närmsta vän tidigt och det är faktiskt så att jag inte kunnat hålla tyst för några på jobbet oxå...
    Men hur berättar ni för era föräldrar...Mannen min tycker det vore roligt att vänta tills magen börja växa, för att se hur länge det dröjer innan hans föräldrar vågar fråga =) Hans mamma har svårt för att hålla tyst, så lite roligt vore det...men tänk om de får höra det på omvägar...

Hur berättade ni för vänner o familj???

• Eerika

Men vad är det som händer med våran tråd??
    Har de ngt att tycka och säga om den så kan de väl göra det än att bara ta bort den, för det är dålig stil tycker jag!!

Jag kissar 2-3 ggr per natt, vilket jag annars inte gör. Dagligen blir det med en hel del extra. Men nu har  jag reagerat på att jag kissat ännu mer än vanligt senaste dygnet och att det svider i underlivet, så kontakt med läkare togs idag och det blev ett konstaterande av UVI. Pencillinkur på 5 dagar nu. Jätteviktigt att bota UVI fort när man är gravid.
    Så nu hoppas jag att jag blir bra snart och slipper alla extra kisspauser =)

Har ni ngt extra sug efter ngt då??
    Med sonen hade jag apelsiner och nu har jag helt plötsligt pickles!!?? Har aldrig tyckt om innan =)

• talare

är det här från tråden "majknoddar". vad har hänt med den tråden sedan igår kväll? gick ju och la mig hyfsat tidigt.. varför fick den inte vara kvar?

idag har jag känt mig ganska mkt som vanligt och inte alls gravid. har bara varit väldigt varm idag.

jag får gå upp iaf en gång mitt i natten.. och så ungefär kissa var 3dje timme dygnet runt :)

Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~