~mittenavmajknoddar~
Kul! Jag har bf 8 maj (hittils) har ju inte vart på UL än... :)
Hur mår ni i graviditeterna...? Illamående å så...?
Kul! Jag har bf 8 maj (hittils) har ju inte vart på UL än... :)
Hur mår ni i graviditeterna...? Illamående å så...?
det lilla livet: Jag har gått 8 fulla veckor imorrn, å denna veckan har jag haft en del symtom, bröstspänningar å något lite illamående nån dag.. Men förra veckan va de precis som du säger, jag kände knappt av nånting! De enda jag "hängde mig fast vid" va känslan av att allt inte va "som vanligt" i kroppen typ...
De me graviditetstest vet jag faktist inte hur de visar... De min bm sa när jag pratade me henne om min oro va att man "känner på sig" om allt inte e bra, å inte "bara oro", utan en "mamma-känsla"..
Har ni andra börjat få mage? E de första barnet....?
Jag väntar nu vårt andra barn å magen växer redan...! :o
det lilla livet: Jaa, förstår dig, liiiite symtom gör ju att man känner sig tryggare...!
Jag har gjort 4 test denna graviditeten (två precis i samband me + å så efter de...!) så jag håller me dig....! ;)
Jo precis så var det :) Fast Elliot var mer förtjust i att gå på toan förut än vad han är nu men nu ska vi köra stenhårt med toaträning (bättre med toa än potta för annars blir ju det ett moment med) Kommer även köra med att han får en krona varje gång han kissar och bajsar på toan (för han älskar att lägga pengar i spargrisen) så då blir det belöning när han gör rätt med! Tycker jag är en bra deal :P