Inlägg från: sarasessi |Visa alla inlägg
  • sarasessi

Men oj vad ni har skrivit mycket!! Har inte varit inne tidigare idag för har mått riktigt pyton och har varit hemma idag. Orkar inte må såhär dåligt. Känns som om jag inte klarar av det som måste göras i vardagen med denna yrsel och illamående. Usch! Sorry att jag klagar. Har försökt läsa igenom hela tråden för att hålla lite koll iaf. Det är roligt att följa er. Men svårt att hinna vara inne varje dag.

*kram från en som är på lite dåligt humör idag*

• sarasessi
    snöstjärna skrev 2010-09-25 08:19:45 följande:
    Faktiskt lite smått börjat må illa jag med. Efter jag ätit.
    Å nu på morgonen innan jag ätit.
    Tvi.
    Å när jag går på toa å gör nummer då, då hulkar jag ;(
    Får ju hoppas det lägger sig snart. Hur hade du det i din första graviditet? När slutade illamåendet?
  • sarasessi
    TheLove skrev 2010-09-27 17:31:14 följande:
    Stackars mig!!! Det känns som min rygg håller på att gå av *gnäll* (visst får man gnälla?)
    Pröva och köp en vetevärmare. Finns på life med kardborreband som man värmer i micron och sen binder runt ryggen. 349 kr eller liknande och ryggvärken är som bortblåst (nästan). Läste att du ska göra vul imorgon. Lycka till!
  • sarasessi
    snöstjärna skrev 2010-09-28 08:17:56 följande:
    Tack tjejer! I morgon vid 13 får vi se. Hoppas det inte kommer nått mer färskt idag. Kommer springa på toa massor idag å torka sönder mig :P
    Hej! Jag fick också färskt klarrött blod nu på morgononen. Är skiträdd! Har ringt bm precis och hon gav mig inget svar jag blev klokare på direkt. Rädd rädd rädd :( Ska ringa sjukhuset och kolla om jag får komma på vul.
  • sarasessi

Blödde klarrött blod imorse och fick inte tid till vul förrän nu på måndag. Kan inte sluta gråta :( Är så rädd! Hur ska jag orka vänta så länge tills jag får veta *suck*...

• sarasessi
    TheLove skrev 2010-09-28 11:01:14 följande:
    Kan du inte ringa privat? Eller åk in till akuten. Där tar det ju många timmar innan du får hjälp men kanske värt det ändå... Tycker det varit tillräckligt länge att vänta sen i fredags en halv vecka alltså...
    Jo, ddet blir akuten. Ringde precis min sambo som kommer hem och kör mig dit. Vill inte ta mig dit själv? Som "tur" var är jag ledig idag. Klarar inte att vänta tills på måndag.
  • sarasessi

Var inne för att göra vul på gynakuten precis men de sa att det inte var någon idé att göra vul när jag bara är i v. 7+0 enligt mensen. Hon sa att det antagligen var för tidigt för att se hjärtfrekvens. Pratade med en barnmorska i en kvart ungefär men blev knappast klokare av det. Orkar inte med denna oron. Nu måste jag vänta tills på måndag med att göra vul. Har en vardag att sköta men det känns som om jag inte kommer kunna tänka på något annat :( Ledsen :(

Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~