Inlägg från: Fia 82 |Visa alla inlägg
  • Fia 82

~mittenavmajknoddar~

Känns som att jag oxå tillhör denna tråd.. är 7+0 idag och har blödigt lite nästan hela tiden... mest har det bara varit brunt och som flytningar.. inget färskt blod men man är ju supernervös ändå!
    Ska till bm på torsdag och hoppas jag får vul då och se om allt är ok.....

• Fia 82

Läste någonstans att ungefär 40% blöder någon gång under graviditeten... det är ju ganska många... :)

• Fia 82

Verkar som alla fått positiva besked idag.. Grattis alla!! Glad

Jag var oxå på vul idag och läkaren såg "ingen normal graviditet" som han sa... så jag fick ta blodprov som ska visa hormonnivån och sen tillbaka nästa vecka och jämföra om det ökat eller miskat... :/
    Han sa att det var troligen tidigt missfall eller för tidigt att se något... (är i vecka 7+0 enligt mensen...)
    mest jobbigt är ju att han sa att han inte såg nånting... känns ju som man inbillat sig allt... :/ för jag har ju inte blödigt så mycket alls (inte ens så det kommit i bindan...) men men... får väl vänta o se.. denna eviga vääääntan...

• Fia 82

Tack alla.. jag hoppas fortfarande! Han såg ju inget som var dött eller så iaf... alltid nåt positivt! Glad  men känns ju så märkligt att gå därifrån och inte fått veta nånting! Ska göra ett gravtest imorgon bitti och se om det fortfarande visar positivt så vet man ju nånting iaf...  om det så är ett negativt besked så vet man det!

sarasessi: Vad konstigt att läkare kan säga så mycket olika, min läkare sa att det inte var så troligt att ha inte skulle se något om man kollar på mina veckor.... :/ då blir man ju ännu mer skeptisk.. Jag lyssnar på vad din sa!! :)

• Fia 82

Gravtestet var positivt iaf.. känns ju skönt att det inte är helt kört! Kan fortfarande ligga en liten därinne och gömma sig.. Glad

• Fia 82
    sarasessi skrev 2010-10-01 22:26:43 följande:
    Härligt att höra :)
    Tyvärr fick jag samtal från min läkare som meddelade att mitt hcg värde var alldeles för lågt och att det var ett missfall... :( så det är bara att börja om igen!

Hoppas verkligen det kommer gå bra för er andra, kram och lycka till {#emotions_dlg.flower}
  • Fia 82

Det känns jättetråkigt! Men samtidigt ändå skönt att veta att man ändå kan bli gravid (vi har försökt i 9 mån) men självklart väldigt besviken och ledsen! Man trodde ju ändå inte på missfall eftersom jag inte blödigt så mycket... man tror ju ändå man ska blöda som en vanlig mens iaf... så snopet var det!

Men som sagt.. det är bara att vänta på mensen och sen på det igen... :)

kram och lycka till!

• Fia 82

Nä så är det! Glad tack snälla... kan behövas Flört ska fortsätta vara lite positiv till hela grejen så blir det lättare!

• Fia 82
    TheLove skrev 2010-10-02 12:38:14 följande:
    Jag tror jag har fått missfall... Blöder massa ljust tunt klarrött blod :( Det liksom rinner lite...
    åhh nej... fy vad jobbigt!! men det är ju inte säkert att det är så.....
  • Fia 82

Jo det är inte alls kul det där... :/ men försök ta det lugnt och se om det avtar!

• Fia 82

Vet inte om, någon kommer ihåg mig.. skrev i denna tråden från början men fick missfall..

Hittade denna och ser att ni kommit en bra bit på väg!! härligt! Min resa har precis börjat igen då jag precis fått plus igen... hoppas verkligen den lille ville stanna denna gång!  {#emotions_dlg.flower}

Lycka till allihopa med förlossningar och bebisar! Solig

• Fia 82
    TheLove skrev 2011-03-19 09:12:28 följande:
    Jag minns dig allt :) Grattis till nya graviditeten, vi håller tummarna stenhårt för dig nu!!
    Fridayyy skrev 2011-03-19 08:50:58 följande:
    Lovelyy, vilken vecka är du i nu?
    Tack snälla.. Det kan behövas... och jag för dig, såg att din förlossning är nära! Härligt!
  • Fia 82

aha... nä det är klart.. då håller vi tummarna att du får knipa ett tag till!

Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~