Inlägg från: maddelu |Visa alla inlägg
  • maddelu

~mittenavmajknoddar~

Här är vi ett gäng som hängt ihop sen plusset Plus Vi har alla BF i mitten av maj 2011. Här pratar vi, delar tankar och funderingar eller bara skriver av oss... 

{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-26 22:27
    Här är länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54732395.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-08 11:49
    Länk till Mittenavmajknoddars Magbilder

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html

• Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~
  • maddelu

den här tråden måste väl ändå vara godkänd?? Nu håller vi tummarna att den här får stanna. Nu har man ju säkert missat endel som har skrivits i gamla tråden,som nu är raderad..jaja.

Jag frågade då sist hur mycket ni går på toa egenligen??(i den nu raderade tråden)  Hör så mycket om att man är såååå kissnödig heeeela tiden??! Hur ofta kissar ni, var 3e timme? var 5:e? hur många gånger får ni gå upp på natten?
    Jag kissar nog lite oftare än vanligt, men inte sådär hypermycke.... Har hänt nån gång att jag fått gå upp en gång på natten.. 

• maddelu
    jakeline skrev 2010-09-23 16:15:57 följande:
    Wohoo det funkade!
    vänta bara... den kasnke ryker den här oxå snart!! Tungan ute shit vad koll som har moderatoerna, d trodde jag faktiskt inte.... Men det är ju bra iof, så det inte förekommer mobbing ,trakaserier och sånt...
  • maddelu
    TheLove skrev 2010-09-24 16:17:49 följande:

Usch! Jag hade en till blödning precis!

Blödde ju inatt och så har jag varit på toan flera gånger mellan det och nu och blödde igen :(

Konstaterade dock att jag försökte göra nr 2 båda gångerna.. Tror och hoppas att det är livmodertappen som är lättblödig som förra gången. Det är klarröda blödningar med lite mörkt koagulerat i :(

Ringde gyn men de sa: "Då är det säkert missfall och ingenting vi kan göra någonting åt" bla bla... Måste bm vara så jävla okänsliga? :(

usch och fy!! men det är säkert ingen fara *håller tummarna* Fasen ,jädra BM, lite tillmötesgående kan man väl vara..men åk in på akuten om du blir allt för orolig, Där tar dom ju emot dig iaf Glad men vi hoppas att du itne behöver åka in.
  • maddelu

usch!! låter inge vidare att må så illa... Turligt nog har jag sluppit, hittills iallafall! *peppar peppar* .
    Däremot är jag så sjukt lätt-irriterad, känner mig konstant som en surkossa!!! inge roligt, men kan inte rå för det...  Vet att det är hormonerna som spökar, + att jag har så dålig nattsömn,. Vet inte varför egenligen, för jag behöver inte upp och kissa på natten,,,Men sover dåligt gör jag iaf!?

nåväl..nu har jag skrivit av mig lite iallafall..HOppas det går bra för er andra!!

• maddelu
    jakeline skrev 2010-09-25 19:49:06 följande:
    förutom smaken så såg den ju bra ut! :) jag köpte vitaminer på apoteket jag, anpassade för kvinnor. Åt sådana förra gången också. ska bara komma ihåg och stoppa i mig dem också! :P
    jo jag äter oxå vitaminer Glad
  • maddelu
    Sommarnatt2010 skrev 2010-09-25 20:29:32 följande:
    vad är det för extra vitaminer ni äter?? Jag äter bara folsyra, nått mer man bör äta???
    jag äter en multivitamin typ, den innehåller bla rekomenderad dos av folsyra( för gravida)  + massa andra bra grejjer. Däremot låg A.vitamin halt, då vi inte ska äta förmycket av det... " Kvinna" heter det, ACO är nog märket tror jag, köpt på apoteket. Jag frågade personalen där innan jag köpte. Frågade även om jag skulle äta ytterligare med folsyra så här i början. Men den här "kvinna" innehöll nog...
  • maddelu
    hoppfull 2010 skrev 2010-09-25 20:54:45 följande:
    Hej på er!

Hoppas att ni mår bra allihopa..Jag har en myslördag med bad och nu har jag precis ätit glass..mmm gott.

en liten fundering. Är det nån som har eller funderat på gravidförsäkring? Jag ska sätta mig o läsa om de nu tänkte jag..se vad de är...

Ha en bra kväll !!
    jag har funderat, men inte kommit fram till nått Tungan ute Finns ju reklam från Trygg hansa tror jag det är, gratis gravidföräkring... Tror du d är nått??
  • maddelu

tjofjöjt.... Guuud vad jag var sugen på berätta för mamma och pappa när dom var förbi hemma hos oss och fikade idag....Men jag höll mig!! "pappan" vill att vi väntar, så måste ju respektera det .....

Föressten? är det i den här tråden nån har pratat om pott-tränings-blöjor???? hur funkar dom isåfall, och var köper man dom??

Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~