~mittenavmajknoddar~
Jag har inte alls hunnit kika på någon än, men har en vän som köpte en men hennes son gillade det inte alls så jag får nog hennes...Tycker det verkar så himla mysigt, men borde nog läsa på lite =)
Jag har inte alls hunnit kika på någon än, men har en vän som köpte en men hennes son gillade det inte alls så jag får nog hennes...Tycker det verkar så himla mysigt, men borde nog läsa på lite =)
Hej!! Har inte hunnit med att kika läget på några dagar..Jag har oxå känt mig väldigt ogravid ett tag...Har gått ner i vikt se inskrivning o det är nog det som gjort att jag nojjar...Men idag var vi på KUB o så underbart det var att få se liten...
Jag hade inte kunnat föreställa mig den känslan, men det var helt fantastiskt att få se den lill* den sparkade o fäktade en massa o tydligen räckte den ut tungan oxå (inget jag såg dock) Hjärtat pickade på så fint...Allt såg jätte fint ut =)
Blev flyttad lite så är i 13+1 istället för 13+4 som jag trodde.och BF blir den 24 maj istället....Det känns faktiskt lite viktigt att inte BM hade helt rätt oxå :P

Det är väl så att ganska många har mycket nu i (snart) december.... jag har fullt upp både på jobbet o hemmet...Vi är mitt uppe i flytt till svärföräldrarna, vilket känns lite trist nu i adventstider. Jag är en sån som älskar att pyssla med julen..Men men nästa gång får man fixa med en liten o dessutom i ett nytt hus =)
Jag har börjat virka =) Brukar ha ett stickningsprojekt varje höst/vinter. Så även i höst, men det är redan klart så nu virkar jag till liten...Gör amigurumis Har börjat med en sköldpadda, ska göra tre i olika färger o sen ha som barnvagns mobil är tanken...Börjar jag nu är jag nog klar när den kommer =)
Längtar så efter magen, men älskar verkligen det här =) När är det bäbis börjar höra...Vill så prata med den lill* just nu är det bara tankar o klappar när jag lägger mig vilket iofs inte är fy skam...
)Nu har jag väldigt försiktigt o blygsamt nämnt att jag är gravid på bloggen...Så när folk börjar fatta kommer jag mer regelbundet att skriva om det även där...Ni som kikar in o läser behöver ju inte skriva något om graviditeten än om ni vill kommentera...Vill se hur många som fattar först. Eftersom jag inte rakt ut sagt att jag är gravid utan bara nämnt det i förbifarten =)
sommarnatt.blogg.se
Just nu bloggas det om livet i allmänhet o husbygget i synnerhet o troligtvis även liten framöver...
Hoppas ni haft en bra helg..Nu ska jag laga lite mat o sen blir det julmarknadsdags för vår del
Hmm jag får sån fruktansvärd halsbränna på kvällarna. Finns det något man kan göra förutom att knapra tuggtabletter...Är inget stort fan av tabletter o om det ska fortsätta så här blir det lätt en tablett om dagen...är det verkligen bra???