~mittenavmajknoddar~
Jag har ingens jacka som jag kan ta... Möjligtvis skulle jag kunna ha en av min systers men tror inte hon har så mycket varmt, hon har nog de lite snyggare som sitter taight och så... Annars är alla mkt större än jag...
Jag har ingens jacka som jag kan ta... Möjligtvis skulle jag kunna ha en av min systers men tror inte hon har så mycket varmt, hon har nog de lite snyggare som sitter taight och så... Annars är alla mkt större än jag...
Gissa om jag är nere idag! Mina enda jeans jag kan ha utan att få ont i magen har gått sönder :( nu försöker jag hitta mammabyxor utan mudd (som dessa) men det verkar ju inte finnas någonstans! Visst kan jag ha dessa men min ledvärk blir mkt värre när jag blir kall o det blåser och detta är på knät så jag kommer få ont *surar* hoppas magen växer snart så jag kan ha byxorna med mudd. Fan då jag skulle ju inte köpa några mammabyxor denna graviditet!
Jag får kika på det för överallt jag letar är det med mudd... Vill inte köpa byxor över internet heller... Känns svårt... Hittade ett par av min systers gamla byxor som jag fick efter jag var nyförlöst och hade höfter som heter duga, de går faktiskt bra i midjan när jag sitter och är ett par vanliga byxor så det känns toppen!
Nu har jag precis klippt sonen för första gången själv... Har tidigare använd rakapparat och det har funkat men blivit lite för kort men jag tror detta blev bra (inte som när farmor klipper men bra för att vara jag) Måste ju också lära mig det :) Känner mig lite duktig :)
Jag fryser också konstant... Någon som varit ute idag? Svinkallt och fick stå o skrapa rutorna 15 minuter... Härligt... Nej inte direkt... 08 när sonen föddes i april kunde man gå i tunn tröja, får hoppas på en sån vår nu med och att vintern blir mild. Jag hittade förresten en lite större jacka jag hade glömt. Fick den av svägerskan förra vintern och den kommer ja nog kunna ha. Den är dock inte super varm... :s
Vad härligt att det gick så bra :)
Lustigt att vi alla är så kalla när man ska bli jättevarm som gravid...
fast jag frös hela graviditeten när jag väntade sonen har jag för mig...
Jag känner mig inte heller gravid... Fast jag mår illa de flesta morgnar och när jag känner lukten av viss mat. Men annars känner jag mig som vanligt! glömmer helt av att jag är gravid för det mesta :P

*kramar om* Är så ledsen för er skull!
Hoppas att det går bättre nästa gång och att det tar sig snabbt!
Vad händer nu? Medicinsk abort eller hur gör man? Är det redan gjort? Beklagar jättamycket :(

Jag mår bättre än som icke gravid just nu. På morgonen mår jag illa och till vissa lukter (fortfarande) men i övrigt känner jag att jag mår bättre än vanligt! Härligt! (kanske är det för att man uppskattar så när man mår bra till skillnad från annars)
Känner mig dock helt slut vid minsta ansträngning kan inte gå snabbt eller så utan att vara extremt andfådd...