Inlägg från: snöstjärna |Visa alla inlägg
  • snöstjärna

~mittenavmajknoddar~

TheLove skrev 2010-10-29 09:53:39 följande:
    Jag börjar få lite ångest. Jag pluggar ju fram till jul, efter det vet jag inte vad jag ska göra... Kanske jobba lite extra men restaurangen där jag jobbar har slutat höra av sig så jag vet inte hur vi ska få ekonomin att gå ihop efter jul... Måste söka jobb men kan ju bara söka extra då ingen vill anställa någon som är gravid... Vet i fan hur detta ska lösas...
    Oxå lite panik å ångest över skolan.
    Jag påbörjade ju en 2årig utbildning i augusti.
    Kommer nästan precis kunna gå klart första året ... sen vet jag inte hur det blir andra året, om jag kan läsa mycket hemifrån eller om jag får ta ett uppehåll.
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogg.se ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • snöstjärna
    TheLove skrev 2010-10-29 18:46:40 följande:
    Det är jobbigt när det blir så... Får hoppas att du hinner läsa klart första året i alla fall... Jag hade ju räknat med att jobba varje helg på restaurangen som jag har gjort typ ett år men nu ska de tydligen byta ägare (rykten, antagligen därför de slutat höra av sig) Sen tänkte jag fortsätta jobba en kväll i veckan när bebis är född med, men nu måste jag ju prata med en ny arbetsgivare och grejja... Jag behöver (och älskar) det där jobbet.... Hoppas det går bra att prata med nya chefen...
    Ja det är verkligen inte bara.
    Jag är helt ställd. Det allra bästa vore ju att jag kunde få gå kvar tredje terminen som bara är enskilt och fördjupning, samtidigt som jag är hemma. Sen fjärde terminen är ju då barnet blivit över ett halvår ... å då tänkte jag att kanske maken kan vara hemma å jag gör praktik .. för då är jag ju klar sen lixom. Istället för att behöva göra ytterligare ett år ..
  • snöstjärna
    TheLove skrev 2010-10-29 21:31:04 följande: