~mittenavmajknoddar~
Fridayyy skrev 2011-02-17 08:40:08 följande:
Har du hög feber? Är det svininfluensa så kan det ju påverka dina lungor eller bebisen.Jag ska ha koll på när febern går ner så att den sen inte stiger igen någon dag senare för då är de följdsjukdom på g..Ska åka in igen om jag får tungt att andas eller känner mig pga att jag inte får tillräckligt med syre...Men jag tycker det är lite svårt att veta, gravid i v 27 så andas man ju redan lite tungt o allt är lite jobbigare men får väl känna efter så det inte blir tyngre.
Har inte hittat något om att influensan skulle påverka bebis, läkaren sa inte heller något om det så det hoppas jag inte...Utan egentligen "bara" mig...missade tyvärr teletiden hos BM nu på morgonen tänkte prata lite med henne om det men men...
maddelu skrev 2011-02-17 09:05:23 följande:
hur har ni det med järnvärdet? Som lägst har mitt varit på 105, BM tyckte jag skulle ta 1 tabl Niferex dagligen. Men efter 2 veckor så hade värdet bara höjts till 109, så nu ska jag ta 2 Niferex dagligen. Känns lite hysteriskt tycker jag. Jag är inte påverkad av "järnbristen" och såååå lågt är det väl inte?!