~mittenavmajknoddar~
V.12 idag :) Känns skönt, och så blir det kub den 10e :)
Blöder lite klart blod idag men hoppas inte det är någon fara :)
V.12 idag :) Känns skönt, och så blir det kub den 10e :)
Blöder lite klart blod idag men hoppas inte det är någon fara :)
Jag har också svårt att hålla koll på vem som skriver vad ;)
Men jo jag har blödit mycket till och från och gjorde det med sonen med...
Jag är inte så orolig för blödningarna längre, känns som värsta faran är över. Tror inte det är någon fara alls med rosa flytningar (det har jag nästan hela tiden, alternativt bruna) Jag försöker trösta mig med att skulle jag få missfall skulle jag ju märka det klart och tydligt eftersom igelkotten i magen är 12 veckor nu och därmed ganska stor... Inget som skulle kunna komma ut obemärkt om man säger så, och självklart är det jobbigt att blöda, varesig det är lite eller mycket men det gäller att se det positiva...
Jag tror nästan det är en tjej i magen denna gång. Jag mår så bra och när jag väntade sonen mådde jag skit. Tänker att det kan ju ha med könet att göra hehe
Det har stannat upp men har haft lite brunaktiga flytningar så lite blod har det ju varit ändå... Nu blöder jag "inget" längre i alla fall. Jag kommer nog fortsätta blöda genom nästan hela graviditeten. Gjorde det när jag väntade sonen.
Det verkar ju som V.12+0 är när risken är över men jag känner mig rätt så trygg redan och när jag gör kubet är jag i V.12+2 och då kan jag ju verkligen andas ut efter det :) Såå skönt!
Tog en ny magbild igår om någon vill se V.12 :)

Runt V.18-20 med första barnet har jag för mig att jag läst men ska ärligt säga att jag är långt ifrån säker på det...
V.17+3 kände jag första sparken och maken kände 19+2
*suck* Nu blöder jag igen... Att det aldrig ska ta slut...