Inlägg från: Gummsan85 |Visa alla inlägg
  • Gummsan85

~mittenavmajknoddar~

snöstjärna skrev 2010-09-28 07:00:21 följande:
    Jag kan inte ;( Missar så mycket om jag är hemma båda idag och i morgon då vi ska på VUL.
    Jag får helt enkelt åka iväg.

Det känns som ett missfall, har lite småvärk oxå.
    Skit oxå.

Jag hoppas innerligt att vi får se ett pickande hjärta på bönan i morgon ... det är min bild i huvudet.
    Men jag är rädd att det kanske inte blir så.

Det var rätt mycket färskt blod å det kommer fortfarande .....
    håller tummarna för dig att de e ett pickande hjärta där inne imorrn :) känner hur gråten sätter sig i halsen på mig när jag läser :( (extra känslig sen 3 år tillbaka) försök iaf ta de lugnt idag!
    Molly, mammas underbaraste sessa!!
  • Gummsan85
    TheLove skrev 2010-09-28 07:10:53 följande:
    Gumsan (kan inte cittera ditt inlägg) Spring ifrån när ni kommit fram... Säg att du ska ringa maken och vill vara ifred och så bokar du en tid och den dagen så ska du till "tandläkaren" för du har fått så ont i tanden... Du kanske inte behöver ha nått inskrivningssamtal? Sen när du ska tillbaka ska du laga en tand, och sen en till... Det var många tänder du hade misskött ;)
    haha ja de va juh en ide kanske :) ja kanske att jag kan komma iväg en sväng, allernativt att han lastar sj eller så, beror på vart vi lastar. vissa ställen går han in på själv så jag får sitta kvar i bilen, kanske kan passa på då :) så får vi se vad hon säger :)
  • Gummsan85

jag har åxå klarat mig från blödningar, klarade mig från det även hela förra graviditeten som tur är :) hoppas att denna åxå förblir blod fri!

håller tummarna för er som blodat idag att ni har era bebbar kvar i magen och att dom stannar där hela tiden ut :)

• Gummsan85

Hur fungerar era magar? jag vet inte om det har med grav. å göra eller så men min mage mår inte bra alls :( fiser hela dagarna å de luktar surt å jätte illa :( blir juh pinsamt när man är ute å handlar eller så :/ tror inte de har med maten å göra iaf. hoppas de går över!

i övrigt så mår jag så illa så jag bara vill spy, går inte en minut utan att jag mår illa :( äter konstant men försöker hålla mig till frukter. har ni några tips på annat man kan äta förutom bananer och salta kex? äter salta pinnar och de funkar väl lite sådär men känns inte som de e sådär jätte nyttit :(

hoppas ni andra mår bättre! nu ska jag för hoppningsvis nanna kudde, måste dock lägga min envisa dotter först.

kram på er och sov så gott!

• Gummsan85

jag e ganska normal i magen, inte hårt å inte löst men mina fisar stinker juh som sagt :( tänkte omd e kunde ha med något jag ätit å göra eller om de e så när man e gravid? har inte något minne av att de va så här förra gången. de återstår och se om de går över (hoppas).

lycka till idag ni som ska göra vul! hoppas på litet där inne :)

• Gummsan85

vart hittade ni den informationen? slv, va e de? :/

nu har jag iaf ringt till bm, dom ringer dock upp mig 10 över 2 så hoppas att vi är på stället så sväris är ute och lastar då. vill juh inte att han ska höra. vet inte om jag vågar svara annars :(.

• Gummsan85

nu har jag pratat med mvc och ska på inskrivning den 22 oktober :)
    enligt mina beräkningar så är jag i vecka 8+6 idag men hon jag pratade med ville flytta fram mig 2 dagar så enligt henne blev det 9+1 idag. inget jag har något emot :) 

• Gummsan85

när ni kommer till RUL ska ni kolla vad det blir för kön på bebisen då?

jag vill veta men sambon vill inte veta :( jag vill ha en flicka till medans sambon tror på en pojke eller envisas med att de kommer bli en pojke. kan man få veta iaf även om han inte vill veta?

• Gummsan85
    Eerika skrev 2010-09-30 08:27:16 följande:

Har vart ifrån tråden en del, kollar ibland.
    Kul att många har fått positiva besked. SYnd om er som dessvörre inte har fått det. KRAMAR TILL ER!!

Jag har börjat må superilla på mornarna, så det tar sin tid att komma upp på morgonen.
    Samtidigt som jag har lilla sonen som ska upp och till förskolan.
    Nästa vecka börjar jag jobba, hoppas inte illamåendet blir värre.
    Har blivit omplacerad redan när jag kommer tillbaka.
    Foglossningen gör att jag inte kan stå och gå så mkt som mitt jobb kräver.
    Och ni ska se min mage!!!! Rund gravidmage, högt upp!! Helt sjukt, undrar vart d ska sluta =)
    Träffade en gammal kollega igår som frågade när jag ska ha nästa.
    "Syns det sa jag?" "Japp klart o tydligt sa hon" Kan då tilläggas att hon o jag inte setts på 3år så hon har aldrig sett mig gravid!!!
    Så här går det inte att dölja längre....

jag har åxå fått en mage högt upp :/ vet inte om de har med just graviditeten att göra eller om jag bara äter för mycket, mår juh så illa så äter bara därför :( försöker dock hålla mig till fil å frukter på dagarna men sen när man kommer hem blir de svårare :(
  • Gummsan85
    Eerika skrev 2010-09-30 16:12:26 följande:
    Tarmarna töjer sig ju med. Många med barn nr 2 i magen i min bekantskapskrets som blev med bebismage fort.
    Vissa stanna det av för ett tag men vissa blev mkt större en med barn nr 1. Så bara vänta o se =)

Idag har jag fått klart med jobbet med uppgifter och arbetstider, jobbar 8-12 mån-fred. Riktigt skönt.
    Och om jag nån gång behöver jobba helg så blir jag ledig nästan en hel vecka efter det.
    Så här får man nästan fira =)
    ja :) väntar med spänning :)

grattis till dina sköna arbetstider :) lite avis kan jag juh säga :)
Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~