Inlägg från: hoppfull 2010 |Visa alla inlägg
  • hoppfull 2010

~mittenavmajknoddar~

Hej!

Ska se om jag lyckas ladda upp en bild på när vi tog på hunden en tröja med texten Storasyster....
    Var så vi berättade för blivande farmor o farfar..:)

Sen skickade vi kortet med post till Mormor,morfar,mostrar o kusin.
    Det blev lite olika reaktioner o hur dom förstod måste jag säga..:)
    Men roligt var det.
  • hoppfull 2010
    Sommarnatt2010 skrev 2010-10-27 20:37:30 följande:
    hihi det var en rolig idé har inte tänkt så mycket på det, men i helgen när vi hade berättat för mina föräldrar så sa min man o klappade på vår hund...Du ska bli storebror du =) Det är ju faktiskt så att även om vi inte har några barn innan så måste vi fixa "barnvakt" när vi väl ska in till förlossningen. Fördelen är ju att man kan lämna honom o att någon kommer o hämta honom sen...det går ju inte om man har barn...

har ni funderat nått på vilken vagn ni vill ha??
    vi har bara funderat lite ...vi måste försöka få till så vi får plats med både barnvagn o hundbur i bagaget..så vi får se vad de blir för lösning..

Har ni funderat nått?
    Verkar ju verkligen vara en jungel...
  • hoppfull 2010
    Fridayyy skrev 2010-10-27 20:41:33 följande:
    Söt vovve....=) Trodde de att ni skulle skaffa en hund till???
    Ja, en del trodde nog de först..:)
  • hoppfull 2010

Hej på er tjejjer!

Jag har inte varit så aktiv...men jag går in o håller koll  i tråden vad som händer och sker..:)

Idag har jag lagt in den första magbilden..:)

Vad jag e trött...emellanåt..o de kommer så plötsligt..idag var vi ute o shoppade. På slutet skulle vi handla mat, jag var så trött..så där riktigt trött så man mår illa. Jag måste försöka lära mig att ha med nått att pigga upp med.Åt middag hos svärmor o svärfar..men sen var jag tvungen hem i vila..Sen orkade jag lite mera igen. Har bakat som bara den i dag, tre banankakor i morrse..och två till plus en paj nu på kvällen. Skulle ha städat i helgen. men det blev  inget av med det, men de lär ju finnas kvar de där små dammråttorna..:)

Ha en fortsatt bra kväll!

Kram / Sandra

• hoppfull 2010

Hej på er!

Igår blev första inköpet till trollungen där inne...:) inte alls meningen att de skulle bli nått inköp just nu..men vi såg den här på blocket och kunde inte låta blir. 500 kr fick vi ge för den. En trollvagga..den går att gunga, eller ha still. SKulle tro att vi kan ha den fram till 6-7 månader, sen så tror jag vi kommer ha en vanlig spjälsäg, förhoppningsvis min gamla sen jag var liten.

Men kändes välldigt konstigt att helt plötsligt ha en vagga hemma..:)

Sov gott allihopa!
  • hoppfull 2010
    snöstjärna skrev 2010-11-20 07:09:45 följande:
    Usch.
    Jag har sån ångest.
    Men jag läre nog ringa idag, så de får kika i alla fall ... typiskt!
    ush, inte roligt med tandläkaren...

Jag var dit för ca två veckor sen...var tvungen att dra ut en visdomstand...bedövning fick jag..:)

Hoppas de går bra me ditt besök oxå!
  • hoppfull 2010

Gokväll brudar!

Söndag igen...veckorna går fort tycker jag. Andra advent tillomed idag.

Jag har lagt in en ny magbild i vår magtråd..:)

V.17 nu, de närmar sig mitten nu...tja..de går fortare än vad jag trodde..:)

Idag har vi haft en riktigt slö dag här hemma..tillome hunden har sovit i snarkat som bara den.

Ha en bra kväll allihopa!

Kram kram

/ Sandra

• hoppfull 2010
    snöstjärna skrev 2010-12-14 15:35:34 följande:
    Nej ... mitt i allt kom jag på honom .. han har ett förhållande med en tjej på jobbet.
    Så han var otrogen typ under tiden jag var gravid, sedan förlorade vi barnet och skiljsmässa kom på tal typ under samma dygn.

Livet har varit och är fortfarande ett helvete ...

Men jag ska ta mig igenom detta ...
    Hej! Skickar många styrkekramar till dig!!

Önskar dig all lycka!!!

//Sandra
  • hoppfull 2010
    Sommarnatt2010 skrev 2010-12-20 22:09:12 följande:
    Jag tror jag har känt liten där inne några gånger nu...Någon knackar liksom på =) är inte helt 100 men gaska säker är jag. Känner bara någon gång i bland och definitivt inte varje dag...

Rul om en vecka...längtar såååå 
    Jag har oxå de senaste dagarna känt som om nån "buffar" på mig där inne...liksom tala om att lilltrollet e där inne..:)
    Bara en eller två gånger åt gången....

I morron ska jag på ultraljud.....har känts så långt borta...men nu e e de nära..:)
  • hoppfull 2010

Här e vårt lilltroll

Åååå..helt underbart...idag fick vi träffa vårt "lilltroll" , vilken häftig upplevelse att se nån sprattla omkring där inne..

Vinkade o visade upp sig så fint..:)

Allt såg fint ut, Moderkakan var i framvägg...dock långt ner..så jag skulle få komma tillbaka vid v.32 för att kolla så den flyttat på sig...

SKulle kunna legat där hur länge som helst o kollat ju..:)
Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~