~mittenavmajknoddar~
men de skickar ju prover till kubet, blod från dig men boka tid fick vi göra... (låter som att han skickade iväg proverna bara)
men de skickar ju prover till kubet, blod från dig men boka tid fick vi göra... (låter som att han skickade iväg proverna bara)
Min man är inte det minsta daltig med mig heller... Visst att han kanske håller i mig om det är extra halt någonstans och han bär allt tungt (kassar och så) men jag får springa med sonen och gå i hans tackt när vi är ute osv... Han servar mig inte här hemma heller... Hoppas han blir lite "snällare" när jag blivit större... Känns som han tycker att jag överdriver allt :P
Det är inte ovanligt att män har lite svårt att ta in det med bebis och förhoppningsvis blir det lättare efter han sätt det lilla livet på kubet :)
Vill du att han ska veta vad som händer vecka för vecka är det bara att köra högläsning och sen förhöra honom :P så gör jag och då måste han lyssna och gör han inte det blir jag en hormonkossa som han inte vill ha att göra med :P
Åh härligt med bebis :)
Jag sitter och känner hur bebis buffar omkring inne i magen :) Första gången! Så underbart 
V.12+5
jag började känna i V.17-18 någon gång med första.. han låg i framvägg och då brukar man känna lite senare...
Nu ligger mini i bakvägg och då brukar det ju kännas tidigare sägs det... Känner bara som små buffrar och måste känna efter ordentligt för att känna det... men det är inte tarmarna, det känns speciellt. Med sonen var jag bombsäker första ggn jag kände men denna gång var jag jätte tveksam men det har buffrat konstant sen jag skrev sist och lite innan det och är nu ganska säker,,,