~mittenavmajknoddar~
vill åxå veta hur "liten" min är, skulle vara spännande å så men kasnek att jag kan få göra det den 22 när jag ska på inskrivningen :)
vill åxå veta hur "liten" min är, skulle vara spännande å så men kasnek att jag kan få göra det den 22 när jag ska på inskrivningen :)
nästan alla på min sida vet och några vänner, sambons syster m. sambo vet men ingen annan. hans far gillar det inte och eftersom jag jobbar med honom så känner vi att vi avstår ett tag till, han verkar mest vilja förstöra för oss :(
men vi kommer komma ut med det till alla sen när de syns mera så får vi hoppas att han glädjs med oss :) hans mamma kommer bli glad iaf :)
hej alla, känner att jag måste meddela att jag är kvar här inne :) har mått något fruktansvärt dåligt den sista veckan å har inte jobbat alls :( inte orkat något över huvud taget mer än ligga på soffan. mår fortfarande väldigt illa men inte lika mycket :) kommer mest i perioder nu å inte hela tiden. så fort jag tar det lugnt mår jag helt ok men anstränger jag mig så mår jag inte alls bra :( lever även som i någon sorts bubbla så ingenting känns verkligt, längtar tills den 22 så jag får gå på inskrivning och förhoppningsvis får göra ett vul å få se lilla knodden :)
hoppas ni andra mår bättre än jag!
Hur gamla är era barn? Min dotter är 2 år hinner bli lite över 2,5 när nästa kommer. hon förstår inte så mycket å vi pratar inte så mycket om det heller mer än typ att de e en bebis i mammas mage.
mvc tiden blev ändrad så nu ska jag dit på måndag :) hoppas det går bra :) sen ska jag göra ett kub test iaf fast jag inte tänkt göra det först. gjorde det med min dotter så dom undrade om jag ville göra denna gången åxå så nu blev det så. bara hoppas att de blir lika bra som förra gången :)
va händer med tråden? förut var den full av liv å nu händer ingenting? :( håller den på att dö ut?
ok kanske bara e jag som har mycket tid framför datorn å sankar något att läsa om :p
i övrigt så ska jag på inskrivning idag :) får se vad dom säger :) sen ska vi åka och handla massa mat å kanske något nytt klädesplagg till mig :D springer runt i mjukisar hela dagarna å sambon blir galen :) han vill att jag ska ha jeans på mig :) sen kanske vi åker förbi sambons mamma å låter dottern rida lite vilket hon gjorde första gången i lördags å de va hur kul som hellst :)
nu ska jag gå å göra oss lite frukost :) magen kurrar å dottern e på klippa humör :) (vill klippa naglarna hela dagarna) :)
Var åxå på inskrivning idag, gick åxå bra :) visade sig att jag väger lika mycket denna inskrivning som jag gjorde på förra men är 2 veckor efter (v.10 med dottern v.12 med denna) så de känns helt ok :) hoppas att man inte går upp lika mycket bara som förra :) vill juh inte väga 3 siffrigt :/ nästan iaf :)
nu ska jag umgås lite med familjen, känns som fredag fast de bara e lördag. natti natti på er :)
min mage börjar redan under tuttarna :/ tror de e en liten tjockismage då man ätit mycket gott sen förra grav :) hade juh gått ner alla gravkilon iaf så de tycker jag e bra :) men min mage ser inte alls ut som era :( kanske kan ta en bild sen :)
hej alla :) va hos bm igår och gjorde ett livmodertapps nånting nånting tror jag det va :/ kommer inte ihåg riktigt iaf för att se om man har canser i livmodern, kommer inte ihåg riktigt va de va för då jag aldrig hört talas om det innan :/
sak samma. nu blöder jag lite, antar att det beror på att hon va där och pillade igår. de e som många skrivit att de kommer blod på pappret men inte i trosorna. nu e de även så att de gör ont när jag kissar lite smått orolig för att de ska vara en uvi :( men tänkte kolla ifall det är fler som gjort denna test och ifall ni åxå har fått ont när ni kissar eller bör jag kanske kontakta bm/läkare för att se om det kan var en uvi?
hoppas ni haft en bra dag i överigt för det har jag :) nu är jag dock helt slut och ska natta min lilltjej sen ska jag inta soffmys med tv:n :)
gjorde åxå testet som vissa av er har gjort :) här e mitt resultat :)
"You have a 6% chance of having a boy.
And you have a 93% chance of having a girl"
hur kan man känna kanten som ni pratat om? fattade inte det mer dottern och har inte riktigt känt efter nu men hur vet man om det är kanten eller va man ska säga? :/
När är senaste tiden för att göra kub? har varit hos läkaren och han skulle beställa tid, detta va för ca 3 veckor sedan. Nu är jag i vecka 16 15+1. känns som tiden för ett kubtest har gått ut. har iaf inte fått någon kallelse eller någonting å ingen har hört av sig :( gjorde juh kubtestet med dottern å de va i vecka 14 13+?.
nej han sa att han skulle skicka iväg det, va arg jag blir på att han isf inte gjorde det :@ han skulle juh göra det på en gång sa han!
aja får väl vänta tills 1 dec då jag ska på rul. å sen hoppas på att de e ett friskt barn :) dottern va de låga procent eller va man säger å sambons systerbarn är helt friska så :)
Hej alla, tänkte bara säga till att jag fortfarand eär gravid :) ska få se den lilla på onsdag 1/12 såg även bebis i söndags då jag vaknade flera ggr under natten med magsmärtor men hjärtat slog å de va skönt att se den lilla :)
tänkte lägga in en bild på magen från i söndags tror jag den togs så kan ni kolla om ni vill :)
va på ul idag, fick se den lille :) klart och tydligt va det sa hon så nu vet vi :) blev dock bakflyttad några dagar :( nu beräknas han komma den 14 maj å inte 2-4 maj men han mådde bra och allt såg fint ut :) ska lägga upp bilder på honom i fotoalbumet sen när jag hinner :)
ja de va skönt att få se bebis en gång till :) nu vet vi juh vad det blir åxå å då blir de lättare att köpa kläder å beställa vagnen mm :)
hej alla, länge sen jag skrev nu. kollar in och läser lite då och då när jag orkar :) denna graviditet har varit såå mycket jobbigare än min förra, är trött typ hela tiden och sover bort nästan hela dagarna :( sjukskriven har jag varigt sen i december och en månad innan dess. har mycket tid till å göra saker men orken finns inte :( längtar såå mycket på att min lilla prins ska komma så man slipper graviditeten :) som sagt den har varigt mycket jobbigare än förra, kan knapt röra mig för de känns som jag ska explodera :(
hoppas att ni andra mår bättre än jag :) snart e de iaf dax att kläcka våra små :)
jag är åxå kvar :) hade bf 12 maj men blir igångsatt i morgon :D åå vad jag längtar! snart e min lilla prins här :D