Inlägg från: maddelu |Visa alla inlägg
  • maddelu

~mittenavmajknoddar~

gud vad jag mår oförskämt bra, inga  jobbiga symtom alls!! ....fram till idag {#emotions_dlg.djavulsk} har dock inte med bebis att göra. Men jag fick ryggskott imorse när jag skulle ta på mig skorna!!!!!!! gah! det gör så ont och är så irriterande. Är andra gången jag har det, hade det förra året vid samma tidpunkt ungefär....

Var bara tvungen att klaga av mig lite!! Skrikandes

Är i vecka 11 nu. (10 + 5) Skönt att dom mest kritiska vekorna snart är över. Känns bra!Glad Visst är det hela 12 veckor ( 13 +0 ) som räknas som "gränsen" ?

Hoppas nu har det toppen ni andra!

• maddelu

har ni nå mycke "växtvärk" just nu??
    Jag har gått in i vecka 12 i onsdags, men har även fått ryggskott!!!! Det moler endel i tjejmagen, vet inte vad det beror på . Men tror nog det kan vara ihopkopplat med ryggskottet...

gonatt!

• maddelu

Härligt med vecka 12 Glad
    Håller inte riktigt isär alla här i tråden? men visst har du blödit ganska mycke till och från eller?
    Jag har senaste dagarna haft lite rosafärgade flytningar, vet inte om det hänger ihop med den svampinfektion jag har, att slemhinnorna blir extra känsliga. Jag blir såklart lite orolig att nått är knas, men hoppas på att allt är ok! =)

• maddelu
    TheLove skrev 2010-11-02 20:02:17 följande:
    *suck* Nu blöder jag igen... Att det aldrig ska ta slut...
    jobbigt, men hur var det. Har läkaren/ bm, hittar var blödningen kommer ifrån?? vad säger dom allmänt om det?

Hoppas du slipper det där snart!
  • maddelu

jag vann en auktion på tradera idag på ett angelsound, ska bli jätte spännande att få hem det och prova Glad Nån med erfaranhet`?!

• maddelu

"Här är förresten en bild på min "lilla" mage i v 14 (13+0) .....(enligt bm!)"

Fin mage du har!!! Glad Du är inte med på BF listan, när är du beräknad? kasnke du kan skriva in dig =)

• maddelu
    TheLove skrev 2010-11-03 18:50:56 följande:
    Åh vill med ha en, men jag är för snål :P
    jo dom är ganska dyra.. men fick en ny(oanvänd) för 360 kr. Tyckte det var värt det Glad
  • maddelu

vad roligt att se lite bilder, speciellt magbilder tycker jag. Ska oxå fota och lägga ut vid tillfälleGlad Jag har köpt mammabyxor idag, känndes lite tidigt, men vad tusan inga byxor sitter ju skönt.

• maddelu
    jakeline skrev 2010-11-08 09:45:48 följande:
    Hade vi någon magbildstråd i anslutning till denna? Har glömt att spara den tråden... och jag orkar inte leta igenom efter länken... :P latmaskig som jag är
    nä, hade nog ingen tråd..men nu har jag fixat en. Länk finns i TS Glad

och här.....  www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html
Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~