~mittenavmajknoddar~
Föressten? är det i den här tråden nån har pratat om pott-tränings-blöjor???? hur funkar dom isåfall, och var köper man dom??
Jag vill köpa ny vagn, en Emmaljunga. Vi har en "rockstar baby" vagn som vi var nöjda med i början men efter att den gått sönder tre gånger känns det inte som om jag vill fortsätta använda den. Det vst två mindre hjul fram som är roterbara) Så köpte vi en begagnad med fyra fasta hjul för 300:- som är lite sliten men gungar bra och är lättkörd men det går inte höja styret. Nu vill vi köpa en emmaljunga och köpa till en sits till den så storebror kan sitta ibland med...
Det är nog ingen fara! Brunt tror jag alla gravida får någon gång! Oroa dig inte! :) (lätt för mig att säga som blöder typ varannan gång jag går på toa sen i fredags men jag känner mig rätt så lugn ändå)
Vi kommer inte köpa syskonvagn. Elliot går redan mycket och är 2½ men vill köpa en ny emmaljunga som man kan ha en syskonsits på så att man kan sätta honom där om man går på stan eller så... Blir nog begagnat för jag vill inte slänga pengar på en ny vagn, vi kommer leva snålt nu eftersom jag inte jobbar nu så kommer ha lägsta fp :S
Och om ni undrar så ska jag göra vul/ul imorgon innan inskrivningen :):):) Får betala 300:- men det är det helt klart värt!
hihi det är ingen fara :) Jag ville bara förtydliga att jag verkligen tror den lille är här för att stanna!!
Sen har han gett mig någon enorm foglossning idag med... Det kommer och går lite men idag kan jag knappt sitta ned,,, Vet inte vad jag ska ta mig till :(
Gumsan85
Tror att det är runt samma tid med inskrivning på andra barnet som första men man gör ju som man vill... Men ska man göra nupp/kub så måste man ju skrivas in rätt tidigt i och med att det är ju någon gång mellan v.10-13 tror jag... (läste någonstans men glömt) Jag gjorde mitt i 11+4. Imorgon blir ju min inskrivning och ett ul :)
Snöstjärna
Såklart är det en liten söting där inne!