Inlägg från: hoppfull 2010 |Visa alla inlägg
  • hoppfull 2010

~mittenavmajknoddar~

Vix skrev 2011-05-14 03:02:23 följande:
    Sitter och tittar på världens vackraste tös som hade bråttom till världen. 21.00 kom hon, vår Irma
    Åå...grattis till lilla Irma..och er förståss..:)

Så spännade att gå in här nu varje dag o se om de kommit mera bebisar..:)
  • hoppfull 2010
    Vix skrev 2011-05-15 20:03:17 följande:
    Tack för alla gratulationer

Här är vår lilla "knubbsälsunge" 4206g och 51cm härliga väck och äppelkinder   Fredagen den 13:e blev vår lyckodag Kyss

oj oj vilken liten sötnos!!
  • hoppfull 2010
    TheLove skrev 2011-05-16 22:57:57 följande:
    Hinnsvepning idag igen. Blev öppen 2cm. Tror inte den hjälpte nått men vi får se...

Gjorde även ett tillväxt ul och lilleman beräknas bara vaga 2733g (-18,8%) så han sjunker i sin kurva hela tiden.

På torsdag ska jag träffa läkare o se om han kan fixa igångsättning åt mig. Är orolig för att min pojke inte ökar som han ska... Bättre att han kommer ut så man har bättre koll...
    Håller tummarna att det kanske har hänt något i natt...
    Här är det planerat datum idag..men verkar inte vara något Lilltroll på väg inte...får nog vänta...
    Gosar ner mig i sängen o tittar lite på svt play.

Ha en bra dag!
  • hoppfull 2010

Dom är härliga dom små liven vi bär inom oss... :)

Förstår att de måste vara trångt där inne nu..

I natt hade Lilltroll fått för sig att de var helt ok att sparka på mamma i 4 timmar så hon inte skulle kunna sova..låg även o tryckte på blåsan så jag fick springa på Toa kanske 10 gånger under den här tiden..

Kanske Lilltroll håller på kollar formen innan H*n tänkt sig att komma ut.

Jaja...

Dagens sysselsättning får bli att gå ut o skura av bron lite..o kanske ta litemera ogräs...

Ha en bra dag hörrni!

• hoppfull 2010
    TheLove skrev 2011-05-19 08:42:25 följande:
    Nu är jag öppen 4cm och tappen är 0,5cm så det börjar hända grejer nu :) mina värkar kommer och går lite hur som helst... Just nu är det lugnt :)
    Hejja hejja!  :)
    Hoppas att allt går bra och att du snart har liten hos dig!
  • hoppfull 2010
    Sommarnatt2010 skrev 2011-05-19 09:52:29 följande:
    Lovelyy Härligt hoppas du har din lille plutt hos dig snart....Hejjar på här hemifrån =)

Jakeline Är det bara du o jag kvar snart eller?? Har sagt att jag inte vill testa på saker som hallonbladste och annanas för jag vill se när det startar av sig själv...+ att eftersom jag inte har några förverkar eller sammandragningar känns det dumt att framkallar det om det ändå kommer att ta nån vecka till...Men får väl se, tillslut blir väl jag oxå despeart =)

Min BM visste inte mycket om det här med dyktekniken så blev inte mycket klokare...så får väl se vad som händer när jag kommer till förlossningen helt enkelt... 
    Även jag e kvar...:) hade BF 17 maj...så går på övertid nu....segt ..men man får väl ställa in sig på att innan typ 2 juni...så e de klart i allafall. Sambon har sagt 20 maj...så vi får väl se om han får rätt.
  • hoppfull 2010
    Gummsan85 skrev 2011-05-19 18:12:49 följande:
    jag är åxå kvar :) hade bf 12 maj men blir igångsatt i morgon :D åå vad jag längtar! snart e min lilla prins här :D
    Lycka till i morron! härligt att du äntligen får träfffa din prins!
  • hoppfull 2010
    Gummsan85 skrev 2011-05-20 20:54:17 följande:
    tänkte bara hoppa in lite snabbt och berätta att kl 13.12 kom åran lilla son "Leo" 2800g och 49lång. hoppas det går bra för er andra och lakritz: beklagar sorgen :(
    Stort Grattis!!
  • hoppfull 2010
    TheLove skrev 2011-05-21 09:01:50 följande:
    Läser inte det ni skrivit nu men Wilgot är här nu. 2650g och 47cm. Han föddes kl 01.35
    åå...äntligen!! :) Stort Grattis! Hoppas allt är bra med er alla!
  • hoppfull 2010
    jakeline skrev 2011-05-24 18:25:20 följande:
    Nu är äntligen Aylinn här! KOm i morse kl 8:02 efter ca 12 h på förlossningen! skruttan väger 3360g och är 51 cm lång

Ååååå grattis! nu längtar jag ännu mera efter mitt Lilltroll....:)
  • hoppfull 2010

Vårt Lilltroll kom till världen i går Morse 04.58. vi soven natt på patienthotellet på sjukhuset...men nu e hela familjen hemma o mår bara fint!

• hoppfull 2010
    Sommarnatt2010 skrev 2011-05-30 18:16:34 följande:
    Efter 40 tuffa timmar kom han igår kväll vid 16.55. 4110g o 50cm lång är han... Eftersom både jag o min man trodde på en tös har vi inget namn ännu...Han är underbar
    grattis!! och bra kämpat, måste vart jobbigt.  Han vägde precis på gramet lika mycket som vår Casper..:) Men Casper var 1 cm länge.
  • hoppfull 2010
    Tiden går fort...idag är lilla Casper 1 månad gammal. Kan inte förstå att de går så fort.

Men han är snäll  o go , sover och äter bra.

Har ni lust, kika in på min hemsida. www.lilltroll.hemsida24.se

Hoppas de är bra med er allihopa!?
Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~