Inlägg från: maddelu |Visa alla inlägg
  • maddelu

~mittenavmajknoddar~

MAGBILDSTRÅD

Jag har gjort en egen tråd där vi kan lägga in magbilder, fick iden av  Jakeline som redan trodde det fanns en sådan tråd. Hoppas ni andra oxå tyckte det var en bra ide Glad

Länk finns i TS ... och här..... www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55487841.html
  • maddelu
    TheLove skrev 2010-11-13 18:06:26 följande:
    Åh härligt med bebis :)

Jag sitter och känner hur bebis buffar omkring inne i magen :) Första gången! Så underbart Hjärta
    V.12+5
    men oj!! gör du! vad härligt! Gladjag vill oxå känna det ju..men som förstföderska säger dom ju att man ska känna i v 18-20 typ , lääänge kvar Skrikandes
  • maddelu

usch, verkar inte vara nå roligt med denna värk som kommer iochmed graviditeten. Jag har ju haft tur hittils,inga symtom alls. Men det har ju även medfört att jag ofta "tvivlar" på att det är nått därinne?!!?
    Men idag har jag äntligen, efter några gångers försök, kunnat lyssna på bebisens hjärtljud med mitt Angelsound Skrattande så häftigt!!! kan säga att det var inge roligt när man inte hörde några hjärtljud, då ångrade jag att jag köpte en sån där. Men nu när jag hört är jag så lättad att lill hjärtat slår där inne. Glad

Hoppas ni andra har det toppen oxå!!!

• maddelu
    snöstjärna skrev 2010-11-17 09:02:55 följande:
    Jag känner mig fortfarande så jäkla ogravid.

Skulle man kunna tigga till sig ett hjärtljudsbesök tro?
    Kan man höra hjärtljuden hos BM nu? v14

Jag känner att jag måste få nån sorts bekräftelse snart ... bläh!
    5 långa veckor kvar till UL ju!
    jag känner mig inte heller gravid... ^
    Men jag har köpt ett angelsound, å jag har kunnat höra hjärljuden , så det är ju en bekreftelse på att allt är ok Glad Kasnke något för dig?
  • maddelu
    TheLove skrev 2010-11-21 19:45:32 följande:
    Imorgon kommer en magbild från mig... Går in i V.15 då :)

Någon mer som har extremt fett hår sen ni blev gravida? Jag brukar duscha håret ungefär var 3-4e dag innan jag blev gravid. Nu tvättar jag varannan men det blir fett redan efter en dag typ... Känner mig så skabbig men orkar verkligen inte tvätta det varje jävla dag... *sur*

Så har jag så extremt ont i ryggslutet/svanskotan vet inte vad det är för fel :( Har haft ont i en vecka nu...
    nä inget fett hår för mig, men har väldigt torrt i vanliga fall. Däremot tappar jag en massa hår, började göra det innan jag blev gravid, och det har hållt i sig,,

Kul med magbild, visst har du sett "magbildstråden" Glad (finns ju länkad i TS )
  • maddelu

Hej alla!!! Håller koll på tråden, men har inget "vettigt" att skriva :P
    Men jag undrar om alla ni känner fosterrörelser? Jag tror att jag känt nått på senaste, men är inte säker ju... Men är inte orolig eller så, för hjärtljuden har jag hört senast igår :) bara nyfiken på hur det är för er andra??
    Hoppas ni har det toppen!!!

• maddelu
    snöstjärna skrev 2010-12-14 15:35:34 följande:
    Nej ... mitt i allt kom jag på honom .. han har ett förhållande med en tjej på jobbet.
    Så han var otrogen typ under tiden jag var gravid, sedan förlorade vi barnet och skiljsmässa kom på tal typ under samma dygn.

Livet har varit och är fortfarande ett helvete ...

Men jag ska ta mig igenom detta ...
    usch och fy, lät verkligen som en mardröm alltihopa!!! hoppas att allt går bra för dig trots motgångar!!! styrkekram! hoppas vi får följas åt i någon annan BF tråd framöver Glad
  • maddelu

sammar här , kännt i ca 2 vekor nu nått som fladdrar omkring där inne. Blir mer och mer säker på att det inte är tarmarna =) Imorgon ska vi på rUL =)

Svar på tråden ~mittenavmajknoddar~