~mittenavmajknoddar~
Hoppas på samma lättnad då jag går därifrån i morgon!
KRAM
Håller tummarna för er som ska göra vul idag!! Hoppas det går bra!!
Hur fungerar era magar? jag vet inte om det har med grav. å göra eller så men min mage mår inte bra alls :( fiser hela dagarna å de luktar surt å jätte illa :( blir juh pinsamt när man är ute å handlar eller så :/ tror inte de har med maten å göra iaf. hoppas de går över!
i övrigt så mår jag så illa så jag bara vill spy, går inte en minut utan att jag mår illa :( äter konstant men försöker hålla mig till frukter. har ni några tips på annat man kan äta förutom bananer och salta kex? äter salta pinnar och de funkar väl lite sådär men känns inte som de e sådär jätte nyttit :(
hoppas ni andra mår bättre! nu ska jag för hoppningsvis nanna kudde, måste dock lägga min envisa dotter först.
kram på er och sov så gott!

Är trött, mår illa och har ont i ryggen... Känns lagom roligt!!
Bara 2 timmar kvar!! Håller alla tummarna nu!
Jag har ingen aptit alls :( Är aldrig hungrig längre Känns superträligt...
Någon som tänkt på att det står på slv att man ska dricka lättmjölk, äta lättyoughurt och lättfil? Varför? Jag kan behöva gå upp en hel del kilon (gick upp 16 förra gången och mådde bara bra av det) visst måste man kunna dricka mellanmjölk i alla fall?
Åh vilken lättnad att ni faktiskt har ett litet mirakel kvar i magen :) Men jag beklagar tvillingen :(
Hur tidigt prematur är det risk att det blir? Skönt med ul var 4e vecka sen för att kolla så allt står rätt till i alla fall! Hoppas det inte blir prematur ändå! Nu ska bönan få stanna i sin mage till V.40 tycker jag :) Grattis!!
Tror inte jag heller kommer gå över v.36. Vattnet gick när jag väntade sonen i V.34 och så käkade jag bricanyl till V.36
Men jag tror att allt kommer gå bra för dig... Fick du nått nytt bf?
Jo min förra bm sa ju att jag troligtvis föder nästa barn tidigt med och det kunde denna bm bekräfta att det är mycket möjligt (jag kommer troligtvis blöda från och till genom hela denna grav. med och det irriterar graviditeten vilket kan leda till "prematur")
Ja det får vi verkligen hoppas!
Denna gång kommer jag i alla fall köpa på mig lite prematurkläder när vi vet könet. Skulle det mot förmodan bli så att bebis blir fullgången får man väl sälja på tradera/blocket eller nått...
Jag är så knäpp. Jag tror verkligen att det är en liten grabb men tänker att jag ska köpa puttinuttigt tjejigt... Antagligen för jag lite mer hoppas på flicka
haha ring mannen och tvinga han köpa på väg hem från jobbet? :P
När vi väntade sonen gjorde min man lumpen och var borta i veckorna. Jag hade inte körkort och blev akut sugen på "svennes kaviar" och skogaholmslimpa och ringde mamma och grät för jag inte hade det hemma så hon fick åka och köpa det till mig hahaha